پوست صورت‌تان را نو کنید

پوست صورت تان را نو کنید

استفاده از لایه بردار یک روش تدریجی و مطمئن برای جوانسازی پوست و از بین بردن لکه های سطحی پوست است به همین دلیل بعد از ۳۵ سالگی خانم ها به استفاده از این کرم ها علاقه دارند

استفاده از لایه‌بردار یک روش تدریجی و مطمئن برای جوانسازی پوست و از بین بردن لکه‌های سطحی پوست است؛ به همین دلیل بعد از ۳۵ سالگی خانم‌ها به استفاده از این کرم‌ها علاقه دارند. اما مصرف این نوع کرم‌ها در مقایسه با مرطوب‌کننده‌ها یا ضدآفتاب‌ها حساسیت‌ بیشتری دارد و باید با وسواس بیشتری دست به انتخاب بزنید و برای جوانسازی پوست‌تان از آنها استفاده کنید.

تازگی پوست با URIAGE

اگر می‌خواهید پوست‌تان را جوان کنید یا مانع به وجود آمدن سلول‌های مرده پوست شوید، می‌توانید از کرم لایه‌بردار قوی URIAGE که مواد تشکیل‌دهنده فعال آن AHA کراتولیک است، استفاده کنید. این نوع کرم برطرف‌کننده انواع کومدون است، سلول‌های مرده روی پوست را از بین می‌برد و به سلول‌های جوان و سالم کمک می‌کند که خود را به سطح پوست برسانند. این کرم حاوی اسید مالیک، گلیکونات آرجین، اسید مالیک بفرمول و استر است که شادابی و تازگی را به پوست‌تان برمی‌گرداند.

لک‌های قهوه‌ای با ARDENE

هیچ‌چیز بدتر از این نیست که احساس کنید پوست‌تان خشن و زبر شده و سلول‌های مرده روی آن قرار گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از کرم لایه‌بردار ARDENE تا حدی این مشکل را حل کنید. کرم آلفا هیدروکسی اسید ARDENE، با ساختمان امولسیونی اولئوزوم و محتوای ۱۲ درصد اسید گلیکولیک خالص، رطوبت پوست صورت و گردن را افزایش می‌دهد و پوست را جوان می‌کند. این کرم لایه‌بردار حاوی ویتامین های A وE، عصاره بابونه و آلفا بیزابولول است که لک‌های قهوه‌ای پوست و جای جوش را محو و به از بین بردن چروک‌های سطحی پوست کمک می‌کند. برای استفاده، شب‌ها به مقدار کافی از کرم لایه‌بردار ملایم ویتامینه (۱۲AHA%) آردن را روی پوست تمیزشده دست و گردن پخش کنید. صبح‌ها ابتدا به کمک پنبه و آب ولرم بقایای کرم را از سطح پوست پاک و از کرم ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا استفاده کنید.

کلاژن‌سازی با MEDILANN

شما می‌توانید تا حدی روند رشد سلول‌های مرده پوست را با استفاده از کرم MEDILANN کند کنید. کرم لایه‌بردار MEDILANN مناسب برای انواع پوست است و علاوه بر لایه‌برداری، پوست صورت را مرطوب و شفاف می‌کند. آلفاهیدروکسی اسید موجود در کرم MEDILANN، ساختمان پوست را شفاف و ظریف کرده و فرآیند لایه‌برداری از اپیدرم، روشن‌سازی، جوان‌سازی پوست و تحریک تولید سلول‌های جدید پوست را دربردارد. همچنین افزایش کلاژن‌سازی و کاهش چروک‌های پوستی از دیگر فواید این کرم است؛ بنابراین پوست صاف‌تر به نظر می‌رسد و خطوط و چروک‌ها کمتر دیده می‌شود.

زندگی دوباره با HYSEKE

کرم لایه‌بردار HYSEKE از محصولاتی است که در مدت کوتاهی پوست شما را جوان و شاداب می‌کند و با ویتامین A موجود در خود فعالیت‌های طبیعی پوست را بهبود می‌بخشد؛ به‌طوری که پوست انعطاف پذیری بیشتری پیدا می‌کند. کرم لایه بردار HYSEKE با خاصیت مرطوب‌کنندگی که دارد، پوست شما را ترمیم و از رشد سلول‌های مرده جلوگیری می‌کند. این کرم دارای ترکیب مفید و موثر اسیدلاکتیک و اسید گلیکولیک است که می‌توان از آن جهت نرم شدن پوست هم استفاده کرد.

آزاد کردن رادیکال‌ها با NOREVA

اگر جزو خانم‌هایی هستید که به‌شدت به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، احتمالا این کرم اکسفولیاک از برند NOREVA برای شما مناسب است. این محصول با نفوذ به لایه‌های عمیق اپیدرم پوست، در تنظیم ترشح غدد چربی تاثیر داشته و با کنترل ترشح سبوم تا حدی آکنه‌های ملتهب و قرمز را درمان می‌کند. کرم لایه‌بردار NOREVA آنتی‌باکتریال است و باعث نرمی و تمیزی پوست می‌شود. از مواد درون این کرم ویتامین E است که به‌عنوان یک عامل ضد رادیکال‌های آزاد و آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند.

جوان شدن پوست با AURA CHAKE

سرم‌ها برای زمانی مناسبند که پوست بسیار خسته و زبر است و شما می‌خواهید علائم خستگی و چرو‌ک‌ها را سریع‌تر برطرف کنید. اگر پوست شما حساس است و جوش می‌زند، سرم لایه‌بردار AURA CHAKE این جوش‌ها را برطرف و منافذ پوست را باز می‌کند. سرم AURA CHAKE یک لایه‌بردار عمیق پوست است که با حفظ رطوبت، لطافت و شفافیت را به پوست شما هدیه می‌دهد. اسید گلیکولیک موجود در این سرم، مولکول بسیار کوچکی دارد و تنها اسید میوه‌ای است که با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست، موجب ساختن کلاژن شده و تاثیر مطلوبی در پیشگیری از افتادگی پوست دارد.

روش‌های صحیح استفاده از کرم‌های لایه‌بردار از زبان

اگر پوست حساسی دارید و می‌خواهید از کرم‌های لایه‌بردار برای اولین بار استفاده کنید، ابتدا و در سه روز اول کرم را روی پوست ساعد دست آزمایش کنید. اگر نشانه سرخی، خارش یا تحریک در دستان شما دیده نشد، می‌توانید درمان را با این کرم‌ها شروع کنید. البته این کرم‌ها برای پوست‌های مختلف متفاوت است.

افرادی که پوست های حساسی دارند ممکن است با مصرف کرم‌های AHA، پوست‌شان تحریک شود. اگر تحریک پوستی در حد قرمزی کم باشد، نه‌تنها نگران‌کننده نیست، بلکه نشانه اثربخشی کرم است و می‌توان با خیال راحت به مصرف کرم لایه‌بردار ادامه داد ولی اگر تحریکات پوستی شدید و با قرمزی شدید، سوزش و خارش همراه باشد، باید مصرف کرم لایه‌بردار را قطع کنید و به پزشک متخصص پوست مراجعه کرد.

بعد از اینکه آزمایش را انجام دادید و حساسیتی نسبت به کرم‌ نداشتید، می‌توانید این کرم را دو شب در میان، در ۵ شب به مقدار بسیار کم (به اندازه یک عدس) در نواحی که حساسیت کمتری دارد (به‌جز دور چشم و دور لب) بمالید. بعد از این ۵ شب اگر برای پوست‌تان مشکلی پیش نیامد و به این کرم‌ها حساسیت نداشتید، می‌توانید مصرف آنها را زیادتر کرده و یک شب درمیان یا هرشب استفاده کنید تا به نتیجه دلخواهی که می‌خواهید برسید.

از آنجا که با لایه‌برداری، پوست صورت نازک و حساس می‌شود، کرم‌های لایه‌بردار حتما باید در شب استفاده شوند تا اشعه UV خورشید پوست را تحریک نکند؛ همچنین در طول روز مصرف ضدآفتاب با SPF بالای ۵۰ را به هیچ وجه فراموش نکنید.

متخصص: دکتر بهروز باریک‌بین

تنظیم کننده: ساقی بیاتین

error: Content is protected !!