یک ویزیت رایگان مهمان درمانکده باشید!

آنچه در این مقاله میخوانید شرحی مختصر از تلاشی بزرگ ، برای ایجاد بستری مناسب جهت دسترسی اقشار مختلف جامعه به خدمات بهتر در حوزه سلامت می باشد. با کلیک بر روی عبارت “تست سلامت پزشکی” قادر خواهید بود از این سرویس استفاده نمایید.

سرسام در هزینه های سرسام آور درمان:

در طول زندگی همه ما، مراجعه به پزشک و دچار شدن به بیماری به دفعات زیادی اتفاق افتاده است. درد بیماری و مشکلات ناشی از آن یک سو، پیدا کردن پزشک خوب و مراجعه به او نیز در سوی دیگر مسئله قرار دارد.

یک ویزیت رایگان مهمان درمانکده باشید!

از هرچه که بگذریم سخن پول خوش تر است. این هزینه ها که روز به روز رو به افزایش است به بزرگترین مشکل در حوزه درمان تبدیل شده است. اما چگونه می توان از ایجاد این هزینه های هنگفت جلوگیری کرد؟

کارهایی را که به عنوان یک بیمار باید انجام داد تا این هزینه ها و اتلاف وقت کاهش یابد، عبارتند از:

  • مراجعه به موقع به پزشک
  • مراجعه به پزشک مرتبط
  • مراجعه به پزشکی که بیشترین مهارت را در درمان آن بیماری دارد

برای درک بهتر مسئله، چند نفر از ما تفاوت متخصص ارولوژ و نفرولوژ یا متخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب را می دانیم؟ پزشکی که متخصص قرنیه است در چه بیماری و اعمال جراحی مهارت بیشتری دارد؟

آمارها نشان می دهد که کشور آمریکا به دلیل مراجعات اشتباه و غیر ضروری مردم به پزشکان، سالانه حدود ۲ میلیارد دلار دچار خسارت می شود.

یک ویزیت رایگان مهمان درمانکده باشید!

با تکنولوژی به هوش باشیم!

در سال های اخیر فناوری اطلاعات پیشرفت چشم گیری در حوزه سلامت و درمان داشته است. یکی از شاخه های این پیشرفت توسعه نرم افزارهایی به منظور کمک به تشخیص پزشکان و بیماران است. این راه حل ها با عنوان Symptom Checker، “تست تشخیص بیماری” یا تست نشانه بیماری به یکی از جذابترین حوزه های فعالیت متخصصان علم داده در صنعت سلامت تبدیل شده اند.

کارکرد این سیستم های نرم افزاری بدین گونه است که با توجه به داده های بسیار گسترده آماری مربوط به بیماری و بیماران در سرتاسر دنیا ، یک پایگاه دانش را شکل می دهند و براساس آن اطلاعات با پرسیدن سوالات مختلف محتمل ترین بیماری را تشخیص می دهند.

مطمئنا راه طول و درازی برای کاربردی شدن کامل این نوع از سیستم ها پیش رو است اما در همین سال ها نیز تلاش متخصصان نشان داده که می توان بر تشخیص های این سیستم ها تکیه کرد.

استارت آپ درمانکده که در حوزه خدمات هوشمند سلامت فعالیت می کند، توانسته با اتکا به چندین هزار مقاله پزشکی از پایگاه معتبر pubmed.com، یک سرویس “تست تشخیص بیماری” تولید کند.

این سرویس، بیش از چندین هزار مقاله پزشکی را توسط فن آوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل نموده و بر این اساس با تکیه بر ۴۰۰ علامت شایع بیماری، حدود ۴۰۰۰ بیماری را تشخیص می دهد.

یک ویزیت رایگان مهمان درمانکده باشید!

به کمک این ابزار، می توان در هرلحظه از شبانه روز به یک تشخیص خیلی سریع دست پیدا کرد و مهم تر از آن، تخصص پزشکی که باید به آن مراجعه کنیم را به درستی بشناسیم.

این کار مهم می تواند به نوعی همان مشکل قدیمی ارجاع سطح ۱ را در طرح تحول نظام سلامت، که از سال ۹۱ دولت برای پیاده سازی آن دچار مشکل شده است را با استفاده از فن آوری حل کند.

برای استفاده از این تست کافی است همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید:

تست تشخیص بیماری

در آینده درمانکده خدمات بیشتری را برای رسیدن به این هدف ارائه خواهد کرد.

علائم بیماری یا هشدار بیداری!

با استفاده از این تست تشخیص بیماری دیگر علائم بیماری را نادیده نگیرید. این علائم شاید از دید ما ساده به نظر آیند ، اما در مواقعی می توانند خطرات بزرگی را به همراه داشته باشند. البته باید به یاد داشت که استفاده از این تست ها ما را دچار وسواس نکند و همیشه به یاد داشته باشیم بهترین راهکار برای سلامتی و درمان، مشورت با پزشک است.

درمانکده در توسعه این سرویس چشم خود را بر روی نقاط محروم تیز کرده است، نقاطی که از لحاظ خدمات درمانی و تشخیصی شرایط چندان مناسبی ندارند اما نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی می تواند فرصتی برای ارائه خدمات بهتر باشد.

آگاهانه به پزشک برویم!

برای استفاده از این تست کافی است وارد “تست تشخیص بیماری” شوید و با پاسخ به سوالات پرسیده شده، نتیجه محتمل را مشاهده کنید.

در هنگام انجام تست حتما با صبر و حوصله کافی، صحیح ترین گزینه را انتخاب کنید، چراکه بر اساس گزینه های انتخابی شما بیماری ها تشخیص داده می شوند. در انتهای تست به دلیل محرمانگی اطلاعات درمانی، ما نتیجه را برای خود شما ارسال می کنیم .

بیان این نکته ضروری است که درمانکده در حال تکمیل و بهبود این خدمت می باشد و مطمئنا این تست، هیچ گاه جایگزین مراجعه به پزشک و انجام معاینات دقیق پزشکی نمی شود و تنها به عنوان یک کمک دهنده ارجاع به متخصصِ مربوط به بیماریِ حدس زده شده در کنار شماست.

یک ویزیت رایگان مهمان درمانکده باشید!

حرف آخر:

درمانکده به عنوان یک مجموعه پیشتاز در حوزه خدمات سلامت؛ در اولین گام، سامانه نوبت دهی مطب پزشکان را به صورت آنلاین پیاده سازی کرده است که شما می توانید با انتخاب تخصص از لیست تخصص ها، فهرستی از بهترین پزشکان را مشاهده و براساس رزومه و نظرات مردم در مورد پزشک، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کرده و وقت ملاقات رزرو کنید.

error: Content is protected !!