آغاز محدودیت‌های کرونا در کیش از شنبه

محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش از محدودیت های اعمال شده برای کنترل بیماری در جزیره کیش به مدت یک هفته خبر داد و گفت: با دستور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس شورای سلامت کیش برخی از محدودیت های اعمال شده برای کنترل بیماری در کیش از شنبه ۱۴ تیر به مدت یک هفته قابل اجرا است.

محمدرضا رضانیا بابیان این که تمام ادارات، نهادها، سازمان ها، موسسات مالی و بیمه ای، شرکت ها و اداره‌های دولتی موظف به کاهش فعالیت نیروهای خود هستند اظهار داشت: تمام دستگاه های مستقر در جزیره کیش مکلف هستند از شنبه ۱۴ تیر به مدت یک هفته با ۵۰ درصد نیرو ها به فعالیت خود ادامه دهند.

رضانیا در خصوص فعالیت افراد شاغل که دارای بیماری زمینه ای هستند گفت: تمام شاغلین گروه های حساس که دارای بیماری زمینه ای هستند و زنان باردار باید از شنبه به صورت دور کاری فعالیت کنند.

وی در خصوص اعمال محدودیت فعالیت های تمام مراکز پذیرایی، بازارها و اصناف خاطر نشان کرد: تمام بازار ها و اصناف به جز اصناف تامین کننده ارزاق عمومی تا ساعت ۲۲:۳۰ مجاز به فعالیت هستند و مراکز پذیرایی و رستوران ها و کافی شاپ ها نیز تا ساعت ۲۴ می توانند به مشتریان خدمات ارائه دهند.

رضانیا در پایان افزود: تمام جنگ ها، گرد همایی ها، همایش ها و کشتی های تفریحی به مدت یک هفته اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

error: Content is protected !!