اثربخشی و سرعت عمل بیشتر در پیشگیری از حوادث قلبی-عروقی

اثربخشی و سرعت عمل بیشتر در پیشگیری از حوادث قلبی-عروقی

بریلاووس (Brilavus®)، داروی ضد پلاکت و رقیق‌کننده خون، محصولی جدید از داروسازی دکتر عبیدی است. این دارو با نام علمی تیکاگرلور (Ticagrelor)، به ‌منظور جلوگیری از حمله قلبی و سکته مغزی تولید شده و در دسترس بیماران قرار گرفته است.

سکته مغزی از لخته‌شدن خون در رگ‌های خونی مغز ایجاد می‌شود و زمانی که لخته خون در رگ‌های خونی قلب ایجاد شود، فرد را دچار حمله قلبی می‌کند. داروی بریلاووس (Brilavus®)، به منظور کاهش ریسک حملات قلبی، سکته مغزی، ترومبوز (تشکیل لخته) ناشی از استنت‌گذاری (Stent) (فنر در اصطلاح عامیانه)، به عنوان داروی ضد پلاکت یا رقیق‌کننده خون، برای جلوگیری از ایجاد لخته خون استفاده می‌شود.

داروی بریلاووس (Brilavus®) همراه با آسپرین برای جلوگیری از مشکلات جدی یا تهدیدکننده زندگی، در افراد مبتلا به حمله قلبی یا بیماری حاد عروق کرونری استفاده می‌شود.

بریلاووس (Brilavus®)، از چسبیدن پلاکت‌های خون به یکدیگر و ایجاد لخته‌های خونی جلوگیری می‌کند و به این ترتیب، خطر سکته‌ مغزی و بروز مشکلات قلبی مجدد را بعد از سکته‌ قلبی و همچنین در بیمارانی که از استنت در عروق کرونر قلبی استفاده می‌کنند، کاهش می‌دهد.

 

مزایای داروی بریلاووس (Brilavus®)

داروی بریلاووس (Brilavus®)، یک داروی ضد پلاکتی قوی‌ است که می‌تواند به میزان قابل ملاحظه‌ای احتمال سکته قلبی و مرگ ناگهانی ناشی از گرفتگی عروق را نسبت به درمان‌های قبلی کاهش دهد.

این دارو نسبت به آنتی‌پلاکت‌‌های قبلی، اثر چشمگیری در کاهش احتمال ترومبوز، بعد از استنت‌گذاری دارد.

اثرگذاری سریع‌ بریلاووس، منجر به کاهش مدت زمان لازم برای مهار پلاکتی، قبل از انجام آنژیوپلاستی (ترمیم عروق قلبی با استنت‌گذاری) می‌شود و می‌تواند نقش کلیدی و مهمی برای بیمارانی که دچار سکته قلبی شده‌اند و نیاز به آنژیوپلاستی فوری دارند، داشته باشد.

۳۹ درصد از میزان مرگ و میر سالیانه در ایران به علت سکته‌های قلبی است و داروی بریلاووس (Brilavus®) (تیکاگرلور) می‌تواند ۲۱ درصد بیشتر از درمان‌های قبلی مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی را کاهش دهد.

داروی بریلاووس (Brilavus®)، مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران است. این دارو با نسخه پزشک قابل تهیه بوده و در داروخانه‌های سراسر کشور در دسترس است. اطلاعات بیشتر درباره این محصول در وب‌سایت داروسازی دکتر عبیدی در دسترس است.

 

درباره داروسازی دکتر عبیدی

داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با بیش از هفتاد سال سابقه درخشان، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.

error: Content is protected !!