ایمپلنت دندان بدون درد توسط یکی از بهترین ایمپلنتوژیست های تهران

کاشت دندان به روش بدون درد و با جدیدترین تکنولوژی روز را در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی تجربه نمایید. ایشان یکی از بهترین ایمپلنتوژیست های تهران هستند که از خدمات دندانپزشکی دیجیتال برای بیماران بهره می برند.

با کاشت ایمپلنت بدون درد و جراحی در کوتاه ترین زمان ممکن فقدان دندان را برطرف کنید! ایمپلنت دندان در تهران در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی با کیفیت بالا انجام می شود.

ایمپلنت دندان بدون درد توسط یکی از بهترین ایمپلنتوژیست های تهران

دکتر سعید کریمی، MASTER ایمپلنت و متخصص زیبایی دندان می باشند که از جدیدترین و به روز ترین روش های دندانپزشکی استفاده می نمایند. در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی خدمات دندانپزشکی دیجیتال ارائه می شود که درمانی دقیق تر و با درصد موفقیت بالاتر را برای بیمار به همراه دارد.

دندانپزشک زیبایی در تهران بایستی دندان های ردیف و یک دست با درخشندگی و سفیدی بالا را برایتان به ارمغان آورد.

ایمپلنت دندان جنسی تیتانیومی داشته که در اتصال با استخوان فک بیمار به مرور زمان پیوندی قوی را برقرار می کند. در روش های قدیمی کاشت دندان ابتدا بایستی لثه برش زده میشد، سپس با دسترسی به استخوان فک بیمار فیکسچر ایمپلنت درون استخوان فک کاشته شده و به مرور زمان اتصال قوی بین این دو برقرار شود. سپس بخیه زدن لازم می بود. این امر دردها و خونریزی ها را در پی داشت.

اما با پیشرفت روش های کاشت دندان با استفاده از پانچ کردن لثه، نیاز به برش و بخیه های بعدی از بین رفت. این امر باعث کاهش درد و خونریزی شده، بطوریکه این روش کاشت ایمپلنت دندان به روش بدون درد و خونریزی موسوم شده است.

مزایای ایمپلنت بدون درد و جراحی!

  • زمان کوتاه تر کاشت دندان
  • خونریزی و درد کمتر
  • کاهش زمان بهبودی بعد از کاشت
  • کاهش استرس و نگرانی های بیمار

روش کاشت ایمپلنت دندان بایستی متناسب با شرایط بیمار باشد!

انتخاب روشی که دندانپزشک برای کاشت دندان در نظر می گیرد، بایستی با توجه به شرایط بیمار باشد. به عنوان مثال برخی از بیماران از بیماری های زمینه ای نظیر پوکی استخوان رنج می برند که بایستی درمان های تکمیلی نظیر پیوند استخوان برای این دسته از افراد انجام شود. یا در مورد کسانی که سینوس در فک بالا بزرگ شده است، نیاز به درمان سینوس لیفت می باشد. در مورد برخی از بیماران نظیر بیماران قلبی و عروقی و بیمارن دیابتی نیاز به در نظر گرفتن شرایط آن ها در درمان می باشد. این مشکلات در انتخاب روش مورد استفاده برای کاشت بسیار تعیین کننده می باشد. با انتخاب یک دندانپزشک متخصص که آشنایی مناسبی با این مشکلات دارد، بخوبی می توانید درمانی موفق با بهترین روش را تجربه نمایید.

یک مرکز کاشت ایمپلنت دندان خوب در تهران چه خصوصیاتی بایستی داشته باشد؟

همواره دغدغه بیماران پیدا کردن مرکزی معتبر برای کاشت دندان می باشد. همچنین با توجه به این که کاشت دندان درمانی کاملا تخصصی است، بایستی با به روز ترین روش ها و تجهیزات دندانپزشکی این امر انجام شود. برای کاشت ایمپلنت دندان مناسب در گام نخست بایستی دندانپزشکی با سطح علمی بالا و به روز را پیدا کنید. توجه به مدارک دانشگاهی دندانپزشک می تواند به شما کمک شایانی در انتخاب متخصص مناسب نماید.

نکته دیگر در زمینه متخصص ایمپلنت مناسب برای کاشت دندان، توجه به مهارت دندانپزشک است. این امر را می توان با مشورت و توجه به نمونه کارهای انجام شده برای سایر بیماران به خوبی یافت. معمولا دندانپزشکان حرفه ای اقدام به ارایه نمونه کارهای خود از طریق وب سایت های اینترنتی می نمایند که بسیار کمک کننده می باشد.

ایمپلنت دندان بدون درد توسط یکی از بهترین ایمپلنتوژیست های تهران

فناوری های دیجیتال در خدمت دندانپزشکی

یکی از معیارهای برتری هر واحد دندانپزشکی استفاده از فناوری های دیجیتال است. فناوری دیجیتال در انواع درمان های دندانپزشکی قابل استفاده است. از درمان های دندانپزشکی زیبایی تا کاشت تخصصی دندان ها. به عنوان مثال طراحی لبخند دیجیتال و بکارگیری نرم افزارهای طراحی لبخند کمک شایانی به بدست آوردن زیبایی دلخواه به افراد می نماید. یا بکارگیری تجهیزات تصویربرداری سه بعدی کمک شایانی به کاشت دندان می نماید. استفاده از فناوری های نوینی نظیر کد کم در زمینه ساخت ریستوریشن های دندانی و بکارگیری لیزر در درمان های دندانپزشکی از دیگر فناوری های روز برای بیماران محسوب می شود.

در انتخاب یک دندانپزشکی مناسب برای خود داشتن خدمات دندانپزشکی دیجیتال را به عنوان یک فاکتور مثبت در نظر بگیرید!

مزایای کاشت دندان در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی

  • کاشت دندان با بهترین روش های ممکن برای بیماران
  • استفاده از فناوری های روز به ویژه فناوری های کاشت ایمپلنت دیجیتال
  • حفظ حقوق بیماران
  • درمان در محیطی کاملا بهداشتی
  • ارایه خدمات توسط پرسنل مجرب
  • استفاده از برترین و با کیفیت ترین برندهای ایمپلنت برای بیماران

خدمات دندانپزشکی دکتر سعید کریمی

در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به صورت کاملا تخصصی کاشت ایمپلنت دندان انجام می شود. علاوه بر این ایشان یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در تهران بوده و خدمات زیبایی نظیر لمینت دندان سرامیکی و  کامپوزیتی و انواع روکش های دندانی، ارتودنسی به روش نامرئی و پیشرفته، درمان های زیبایی لثه و انواع جراحی های پیشرفته دهان و دندان به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

ایمپلنت دندان بدون درد توسط یکی از بهترین ایمپلنتوژیست های تهران

جهت خدمات دندانپزشکی زیبایی و کاشت تخصصی دندان می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران – بلوار افریقا (جردن) – بالاتر از پمب بنزین – کوچه تندیس – پلاک ۴ – واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید.

جهت اطلاعات تکمیلی در مورد روش های مختلف کاشت دندان و درمان های مختلف زیبایی دندان به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  https://drskarimi.com  مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های۸۸۸۸۸۵۹۰-۰۲۱ و ۸۸۸۸۴۵۴۶  تماس حاصل نمایید.

error: Content is protected !!