بازگشت شاغلان واکسینه به مشاغل تعطیل/شرط حذف محدودیت‌های شبانه

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در قرارگاه ستاد ملی مبارزه کرونا اظهار کرد: موضوع امروز در ارتباط با طرح شهید سلیمانی بود که ابعاد آن مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد واکسیناسیون و شناسایی با سرعت بیشتری در این طرح انجام شود.

وی افزود: قرنطینه‌ها هوشمند شود و حمایت‌های شخصی و صنفی را مورد بررسی قرار دهیم و اگر لازم باشد حمایت‌های جدیدی انجام شود.

وحیدی گفت: پیگیری تأمین معوقات کادر درمانی بحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد، بخش‌هایی از معوقات پرداخت و باقی آن به زودی پرداخت می‌شود.

وزیر کشور در ارتباط با محدودیت‌های تعطیلی بیان کرد: برنامه‌ای داریم تا افراد و مشاغلی که دو دوز واکسن را تزریق کردند بتوانند به مشاغل خود بازگردند.

وی گفت: برای ترددهای مرزی کنترل‌های ویژه‌ای داریم و اخذ تست PCR منفی برای ورود و خروج با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت: تردد شبانه فعلاً برداشته نمی‌شود تا فوتی‌ها کاهش پیدا کند، ما دنبال رفع تمامی محدودیت‌ها هستیم اما باید کاهش فوتی و ابتلاء را همزمان داشته باشیم و باید مراقبت باشیم که با پیک ششم مواجه نشویم.

وحیدی خاطرنشان کرد: در کشور کمبود واکسن نداریم، همان طور که می‌دانید محدودیت سنی برای تزریق واکسن برداشته شده است و امیدواریم به زودی بتوانیم جامعه آماری بیشتری را واکسینه کنیم چراکه هم کمبود واکسن نداریم و هم محدودیت سنی.

error: Content is protected !!