بخش‌های بیشتری از بیمارستان دیلم به بیماران کرونایی اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، ایرج زنده‌بودی روز سه شنبه در نشست پیشگیری از کرونا افزود: در زمان حاضر که  شرایط سخت کرونایی  بر کشور از جمله استان بوشهر و این شهرستان حاکم شده‌است و روزانه بر تعداد مبتلایان افزوده می‌شود، نیاز است که فضاهای بیشتری برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص داده شود.
وی به تشریح وضعیت کنونی کرونایی این شهرستان پرداخت و  اظهارکرد: تا قبل از  فروردین‌ ۱۴۰۰، ۲۸ مورد فوتی ناشی از کرونا در این شهرستان به ثبت رسیده بود اما در ۲۰ روز ابتدایی سال جدید ۴ مورد فوتی به مجموع جان‌باختگان کرونا در این شهرستان اضافه‌ شده که این روند نگران کننده‌است.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم با اشاره به دستاوردهای طرح شهید سلیمانی گفت: گام چهارم مقابله با بیماری کووید ۱۹  با عنوان طرح شهید  قاسم سلیمانی اجرا اما بصورت موقتی متوقف‌ شده‌است و گام پنجم پس از بازبینی برای اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.
معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان دیلم  گفت: در  فروردین‌ امسال ۲۹۸ نمونه از مراجعه‌کنندگان مشکوک در مرکز منتخب کووید ۱۹ دیلم گرفته‌ شد.

انتقام عزیززاده افزود:  در هفته اول فروردین، ۲۹ مورد مبتلا به کرونا از طریق تست پی سی آر، هفته دوم ۵۴ مورد و هفته سوم ۱۰۳ مورد در مرکز امام رضا (ع) دیلم شناسایی شدند.
وی اظهارداشت:  ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بقیه‌الله (عج) دیلم تا روز  یکشنبه جاری بستری شدند  که از این تعداد پنج نفر در وضعیت حاد بیماری  و در بخش  آی سی یو  تحت مراقبت قرار دارند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع و در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

error: Content is protected !!