برخورد قاطع پلیس با متخلفان محدودیت های کرونایی ترددی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیر طالبی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه ۱۳ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: اعمال محدودیت‌های ترددی در این شهرها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد در شهرهای قرمز با پلاک‌های غیر بومی و بدون مجوز ممنوع است، افزود: پلیس راهور در صورت مشاهده تخلف، متخلفان را یک میلیون تومان جریمه خواهد کرد.

سرهنگ طالبی ادامه داد: تردد پلاک‌های غیر بومی در شهرهای رضوانشهر، سیاهکل، شفت و ماسال نیز با وضعیت نارنجی ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف فرد متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

وی همچنین به اعمال محدودیت‌های شبانه نیز اشاره و اضافه کرد: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اعمال خواهد شد، گفت: عدم رعایت مردم سبب شده تا هر شب شاهد ثبت حدود ۵ هزار خودرو متخلف باشیم.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه شهروندانی که مجوز تردد داشته و یا بدون مجوز تردد به علل پزشکی به مراکز خدمات درمانی مراجعه می‌کنند نگران اعمال قانون نباشند، ادامه داد: این هشدارها و جریمه‌ها برای افراد با تردد غیر ضروری است.

سرهنگ طالبی همچنین از تعطیلی همه حوزه‌های خدمات راهور از جمله آزمون‌های رانندگی و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در شهرهای قرمز خبر داد و گفت: این مراکز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

error: Content is protected !!