بسیج آمادگی ایجاد یک هزار مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در کشور دارد

قاسم قریشی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیعی در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: در صورت نیاز و اعلام وزارت بهداشت پایگاه‌های مقاومت و مساجد را به محل واکسیناسیون تبدیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه واکسن به اندازه کافی در دسترس قرار گرفته است، اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون تزریق را در ۲ یا سه شیفت انجام می دهند و در نقاطی که مورد نیاز است با ایجاد مراکز جدید، تزریق واکسن جامعه هدف انجام می شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین  گفت: اعزام گروه واکسیناسیون سیار برای کسانی که محدودیت تردد دارند یکی دیگر از برنامه های ما برای تزریق واکسن به جامعه هدف است.

قریشی ادامه داد: با توجه به نیازهای مراقبتی برای افرادی که در قرنطینه هستند، دستگاه ‎های اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن ارسال می شود تا  در صورت لزوم برای آنها اکسیژن تراپی انجام شود و تامین داروهای مورد نیاز آنها بخش دیگری از خدمات ما است.

وی افزود: اقدامات خوبی در راستای تزریق واکسن به جامعه هدف، تامین دارو، تامین اکسیژن برای بیماران با تلاش سپاه سید الشهدا(ع)  استان تهران و سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ انجام شده و ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، در پایگاه شهید همدانی در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس، خودروهای واکسیناسیون سیار و موتورسیکلت های پیک سلامت در طرح سردار شهید قاسم سلیمانی آماده خدمات رسانی هستند و ۵ دستگاه اکسیژن ساز نیز  برای خدمات رسانی به بیماران تامین شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار  دارد.

error: Content is protected !!