بندرانزلی به پایگاه واکسیناسیون خودرویی کرونا مجهز شد

به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه واکسیناسیون خودرویی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ضرورت واکسینه کردن سریع شهروندان و بازگشایی سامانه سلامت برای متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن و به منظور رفاه حال همشهریان، پایگاه واکسیناسیون خودرویی در این شهرستان راه اندازی شد. 

بابک صیاد ادامه داد: این پایگاه پس از رشت، دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در سطح استان گیلان است که با همت و پیگیری های مسئولان شهرستانی در محل جایگاه سی ان جی شهرداری واقع در مجاورت اردوگاه شهید گلاور فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی از شهروندان خواست ضمن ثبت نام اینترنتی در سامانه سلامت به نشانی اینترنتی http://salamat.gov.ir و اخذ نوبت جهت واکسیناسیون در پایگاه خودرویی و با توجه به ظرفیت شهرستان برای تزریق واکسن به این پایگاه مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی گفت: از دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و بهیارها نیز تقاضا می‌شود با مراجعه به مرکز بهداشت برای کمک در امر واکسیناسیون با کادر درمان همکاری کنند.

صیاد با بیان اینکه تاکنون ۹۹ هزار و ۲۳۵ نفر از جمعیت شهرستان انزلی واکسن کرونا را دریافت کرده اند افزود: از این تعداد ۶۲ هزار ۸۰۷ نفر دوز نخست و ۳۶ هزار و ۴۲۸ نفر نیز با تزریق دوز دوم واکسینه شده اند.

وی خاطر نشان ساخت: در بهترین حالت روزانه بیش از ۲ هزار دوز واکسن کرونا در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون ، موردی و مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی تزریق می شود.

در سطح شهر بندرانزلی پنج پایگاه تجمیعی و موردی ، شهید دوربین ، شهید میری ، امام علی (ع) ، کلویرو آذربایجان در ۲ نوبت صبح و عصر کار واکسیناسیون را انجام می دهند . 

error: Content is protected !!