بیش از ۴۷ درصد جمعیت هدف در سرپل ذهاب واکسینه شده اند

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر اینکه بیش از ۴۷ درصد جمعیت هدف شهرستان سرپل ذهاب واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون جمعیت هدف در شهرستان سرپل ذهاب تا کنون بیش از ۲۹ هزار و ۶۵۰ دز واکسن دز نخست در این شهرستان تزریق شده که این میزان در دز دوم در حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ دز است.

وی با انتظار استقبال بیشتر از واکسیناسیون عمومی در شهرستان سرپل ذهاب، افزود: در حال حاضر وضعیت واکسیناسیون در سرپل ذهاب نسبت به سایر نقاط استان در وضعیت متوسطی قرار دارد اما انتظار ما در خصوص استقبال مردم سرپل ذهاب بیشتر است.

معاون شبکه بهداشت شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: در شهرستان سرپل ذهاب هیچ مشکلی در تأمین واکسن نداریم و کار واکسیناسیون در مراکز تجمعی به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در جلوگیری از ابتلاء سنگین به بیماری کرونا، گفت: بهترین واکسن، در دسترس ترین آن است و با توجه به آمار بالای بستری و مرگ و میر در سویه جدید این ویروس، توصیه می‌شود مردم هرچه زودتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

مرادی ادامه داد: با توجه به اینکه پیک پنجم در شهرستان سرپل ذهاب به پایان نرسیده از مردم خواهش می‌کنیم از شرکت در مراسم ختم، عروسی و دورهمی خودداری کنند.

error: Content is protected !!