بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان ارتش قزوین برپا می‌شود

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قرمز استان قزوین اظهار کرد: کرونا، تمام استان را سرخ کرد و بر اساس رنگ بندی وضعیت کرونایی هر شش شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت قرمز، محدودیت‌های ویژه اعمال خواهد شد افزود: تمامی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و هرگونه تجمع ممنوع در استان قزوین ممنوع است.

معاون سیاسی و امنیتی استان قزوین ادامه داد: ۵۰ درصد کارکنان ادارات، به‌صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت و فقط مشاغل گروه یک و کسب و کارهای مرتبط با این گروه شامل مواد غذایی، بهداشتی دارویی و نیازهای ضروری می‌توانند فعالیت داشته باشند.

حبیبی با بیان اینکه مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود اضافه کرد: ورود و خروج وسایط نقلیه از مناطق قرمز ممنوع است.

وی تأکید کرد: محدودیت‌ها از روز پنج شنبه به مدت دو هفته اعمال خواهد شد و بیمارستان صحرایی استان نیز از همین امروز در بیمارستان ارتش برپا می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین در پایان یادآور شد: درمان بیماران در منزل با تأمین کپسول اکسیژن، برنامه‌ریزی شده است و امیدوارم با تأمین اکسیژن بتوانیم بخشی از بیماران را در منزل درمان کنیم.

error: Content is protected !!