بیمارستان های پایتخت آماده پیک های بعدی کرونا باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران برگزار شد، وضعیت تخت‌های مراکز درمانی تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به لزوم آمادگی تمامی بیمارستان‌های استان تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا، وضعیت تخت‌های درمانی در مراکز درمانی استان را مورد بررسی قرار داد.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران نیز با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به همه بیماران، به ارائه نکاتی درباره چگونگی تخصیص تخت‌های درمانی به بیماران کرونایی پرداخت.

در ادامه این جلسه که با حضور رضا گل پیرا سرپرست دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، محمد تقی طالبیان معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، حبیب ملک پور سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت و جمعی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ظرفیت‌ها، نیازها و چالش‌های مراکز درمانی استان برای مقابله با پیک‌های بعدی کرونا مورد بررسی قرار گرفت و درباره مدیریت تخت‌های درمانی بحث و تبادل نظر شد.

error: Content is protected !!