تجهیز بیمارستان آیت الله خوانساری یک اولویت در استان مرکزی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در آئین بهره‌برداری از دستگاه شتاب‌دهنده بیمارستان آیت الله خوانساری اراک عنوان کرد: پیک پنجم کرونا را در استان مرکزی با تلاش کادر درمان و همکاری مردم پشت سر گذاشته‌ایم و در طول یک هفته اخیر موارد ابتلاء، بستری و فوتی حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است که این امر نویدبخش گذر از پیک پنجم است.

وی ادامه داد: استان مرکزی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جزو سه تا چهار استان برتر کشور محسوب می‌شود و با این همکاری با کمترین میزان خسارت پیک را پشت سر گذاشته‌ایم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در امر واکسیناسیون کرونا استان مرکزی عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته است و یکی از شش استان برتر کشور در امر واکسیناسیون به شمار می‌رود.

آقازاده با اشاره به بهره برداری از دستگاه شتاب دهنده در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بیان کرد: مسلماً نگهداری از این دستگاه ۱۱۰ میلیارد تومانی بسیار اهمیت دارد و لازم است که به درستی از این تجهیزات استفاده شود.

استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: بیمارستان آیت الله خوانساری به مانند نگین در بین مراکز درمانی کشور می‌درخشد و در کنار خدمات رسانی به مردم استان، به استان‌های دیگر نیز خدمات‌رسانی می‌کند و با راه‌اندازی این شتاب‌دهنده، خدمات آن بیشتر و کیفی‌تر می‌شود.

error: Content is protected !!