ترکیب سیر و شیر این ۸ بیماری را به طور طبیعی درمان می کند

ترکیب سیر و شیر دستورالعملی عالی نیست اما وقتی از فواید خوراکی صحبت می‌کنیم، این خوراکی لذیذ یک سر و گردن از سایر خوراکی‌ها بالاتر است. در حالی‌که میوه‌های بسیاری با فواید بی‌شمار وجود دارد، هیچ چیزی به پای ترکیب سیر و شیر ( سیر شیر یا شیر سیر ) نمی‌رسد. با ۵۰۰ میلی‌لیتر شیر گرم، ده حبه سیر تازه، ۲۵۰ میلی‌لیتر آب جوشیده، و سه قاشق چایخوری شکر، می‌توانید با بیماری‌های زیر خداحافظی کنید:

۱. درمان آسم و ذات‌الریه

وقتی صحبت از درمان آسم می‌شود، سیر به نوبه‌ی خود درمانی شناخته شده است. با این وجود اگر از ذات‌الریه رنج می‌برید، مصرف یک لیوان شیر گرم سه بار در روز، علائم را تسکین داده و بیماری را از بین می‌برد.

۲. مشکلات قلبی‌عروقی

بیش‌تر مشکلات قلبی‌عروقی به علت تجمع کلسترول در خون به وجود می‌آیند. وقتی کلسترول شروع به تجمع در خون کند، لخته‌هایی می‌سازد که می‌توانند شریان‌ها را مسدود کنند یا در قلب‌تان رسوب کنند. چنین لخته‌هایی می‌توانند عملکرد سیستم گردش خون را تضعیف کنند. ترکیب شیر و سیر بهترین درمان علیه چنین لخته‌هایی است و مصرف روزانه‌ی این نوشیدنی می‌تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

۳. زردی (یرقان)

افراد زیادی به دلیل تجمع سموم در بدن‌شان مبتلا به زردی هستند. سیر برای دفع این سموم از بدن سودمند است زیرا عملکرد کبد را بهبود می‌بخشد. سیر با فعال کردن آنزیم‌های کبد، فرآیند سم‌زدایی را به صورت طبیعی آغاز می‌کند. هم‌چنین کبدتان برای عملکرد درست به مقدار زیادی سولفور نیاز دارد. از آن‌جایی که سیر سرشار از سولفور است، درمان ایده‌آلی برای زردی به شمار می‌اید.

۴. آرتریت، بی‌خوابی، و مشکلات سینه

مصرف شیر و سیر به طور مرتب، یکی از بهترین راه‌های درمان آرتریت است. آرتریت به معنای التهاب مفاصل است. ترکیب شیر و سیر نه تنها درد را تسکین می‌دهد بلکه فرآیند درمان را نیز آغاز کرده و ظرف مدت کوتاهی باعث می‌شود دوباره روی پای خودتان بایستید. از آن‌جایی که سیر ترکیبات تسکین‌دهنده‌ی بسیاری دارد، می‌تواند مشکلات خواب را هم بهبود دهد. بنابراین به عنوان درمانی برای بی‌خواب عمل می‌کند. سیر می‌تواند مشکلات سینه‌تان را برطرف کند و در صورت ترکیب شدن با زردچوبه سرفه‌های مداوم را رفع کند. سیر به عنوان یک درمان ضدباکتری بالقوه، می‌تواند به سادگی گرفتگی سینه را درمان کند.

۵. سل

مشکلات سینه‌ی مداوم می‌تواند منجر به سل شود. خوشبختانه، می‌توانید از ترکیبات سولفوری فراوان موجود در سیر برای مبارزه با سل بهره بجویید. هم‌چنین برای تسریع روند بهبودی، می‌توانید یک قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید.

۶. مشکلات معده

معده برای سالم ماندن و عملکرد مناسب به سیستم ایمنی متکی است. اگر سیستم ایمنی‌تان ضعیف شود، سیستم گوارش رنج خواهد کشید. ترکیب سیر و شیر خواص ضدعفونی‌کننده‌ی بسیاری دارد که نه تنها سیستم ایمنی‌تان را تقویت می‌کند بلکه سبب ترشح مایعات گوارشی در معده می‌شود. سیر علاوه بر بهبود سیستم گوارش، در سم‌زدایی و رهایی از دست سموم خطرناک از لنف حمایت می‌کند.

۷. ناتوانی جنسی

سیر برای درمان ناخوشی‌های بسیاری حیاتی است که بر سیستم تولیدمثل تاثیر می‌گذارند. از این رو برای درمان ناتوانی جنسی در زنان و مردان ضرورت دارد. هم‌چنین آلیسین و سلنیوم فراوانی دارد. این عناصر طی ترشح صفرا حیاتی هستند. صفرا چربی را که اطراف کبد جمع می‌شود حل می‌کند تا سیستم سم‌زدایی طبیعی‌تان را سرحال بیاورد.

۸. مشکلات دستگاه عصبی مرکزی

سیر راه‌حل کلیدی علیه ناخوشی هایی است که به سیستم عصبی مرکزی‌تان حمله می‌کنند. ترکیب سیر و شیر در برطرف نمودن مشکلات گوناگون سیستم عصبی مرکزی مفید است، از جمله سیاتیک. با شیر و سیر، از شر این مشکلات خلاص می‌شوید و هماهنگی بدن‌تان را بهبود می‌دهید.

نتیجه‌گیری

در کمال تعجب، این نوشدارو به درمان رایجی برای بسیاری از مشکلات پزشکی تبدیل شده است که سال‌ها درمانی پرهزینه یا بسیار سخت داشته‌اند. فواید ترکیب شیر و سیر در عرصه‌ی پزشکی امروز، به نظر دور از واقعیت می‌آید. با این وجود، اکنون برای بسیاری از افراد این ترکیب غیرمعمول درمان ضروری آسم، بی‌خوابی، ضعف جنسی و … به شمار می‌رود. امروزه، این دستورالعمل به شدت محبوب است زیرا توانایی عجیبی در درمان مشکلات معده، سل، و بسیاری بیماری‌های دیگر دارد.

error: Content is protected !!