تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز

 تزریق بوتاکس، لیزر مو های زائد و تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز بسیار حرفه ای انجام می شود و متخصصان پوست و مو در این مرکز زیبایی با بررسی دقیق پوست و مو به انجام خدمات زیبایی خواهند پرداخت. این درمان های زیبایی از جمله سریع ترین اقداماتی می باشند که به خاطر ایجاد نتایجی خارق العاده و مخصوصا عدم دوران نقاهت خاص دارای طرفداران زیادی در سراسر کشور می باشند.

تزریق ژل ، لیزر مو های زائد و تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو رز بسیار حرفه ای انجام می شود و متخصصان پوست و مو در این مرکز زیبایی با بررسی دقیق پوست و مو به انجام خدمات زیبایی خواهند پرداخت. این درمان های زیبایی از جمله سریع ترین اقداماتی می باشند که به خاطر ایجاد نتایجی خارق العاده و مخصوصا عدم دوران نقاهت خاص دارای طرفداران زیادی در سراسر کشور می باشند.

  • کاربرد تزریق ژل در پوست

یکی از مهم ترین کاربرد هایی که تزریق ژل در پوست دارد، پر نمودن چین و چروک ها و یا چاله هایی است که برخی اوقات بصورت عمقی در پوست ملاحظه می شود. این موارد می تواند شامل خطوط خنده در اطراف لب، خط اخم و یا سایر چروک های دور چشم باشد.

تزریق ژل در پوست تنها شامل این موارد نمی شود و برای زیباسازی و پر شدن گونه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که صورت های لاغر و نحیف دارند می توانند خیلی راحت با بهره مندی از مزایای تزریق ژل در پوست از ظاهری جذاب تر برخوردار باشند.

تزریق ژل امروزه طیف گسترده تری را به خود اختصاص داده است و برای اندام هایی مانند: سینه، باسن، واژن، پشت دست ها، پلک، فک، بینی و چانه نیز دارای کاربرد های زیبایی است. تزریق ژل را در کلینیک های تخصصی انجام می دهند و متخصصان با مهارت های خاص خود به علاقه مندان کمک می کنند تا اندام و چهره ای مطلوب داشته باشند.

تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز

  • آیا تزریق ژل عوارض جانبی خاصی به دنبال دارد؟

جالب است بدانید که تزریق ژل بدون عوارض جانبی خاص است و بخصوص نمونه هایی که در کشور های اروپایی و آمریکایی ساخته می شوند بسیار باکیفیت بوده و ماندگاری نتایج آن ها بسیار زیاد و قابل توجه است.

  • عوامل تاثیرگذار در قدرت پرکنندگی ژل ها
  • جداسازی کردن تزریق
  • سطح چین در محل مورد نظر و نوع پوست فرد
  • حجم و میزان داروی مورد نیاز برای تزریق در ناحیه مورد نظر
  • دوره نقاهت بعد از تزریق ژل

خوشبختانه شما می توانید نتایج حاصل از تزریق ژل را به سرعت مشاهده نمایید. پس از انجام این تزریق شما نیاز به سپری کردن دوران نقاهت خاصی ندارید اما ممکن است که موارد زیر را مشاهده نمایید:

ایجاد التهاب یا کبودی

قرمز شدن پوست و بی حسی برای مدتی کوتاه

این موارد موقتی هستند و پس از چند ساعت از بین رفته و اذیت کننده نمی باشند.

  • تزریق بوتاکس

همانطور که می دانید بوتاکس نام اختصاری یک سم به نام بوتولیسم است. تزریق بوتاکس به میزان اندک بطور مستقیم به ماهیچه های بدن سبب می شود تا فعالیت آن ها کم شده و اگر خط یا چروکی در پوست وجود دارد از بین برود. لذا می توان انتظار داشت که فرد در ناحیه تزریق بوتاکس پدیده زیباسازی و جوانسازی چهره یا اندام را به خوبی مشاهده نماید.

تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز

  • هدف از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در مواردی که با هدف کاربرد های زیبایی انجام می شود، بصورت یک عمل غیرجراحی می باشد. این عمل سبب آرام سازی و شل شدن عضله های اطراف ناحیه می شود و تاثیرات خود را به سرعت در منطقه اعمال می کند. سالیان طولانیست که تزریق بوتاکس برای زنان و مردان علاقه مند به زیبایی انجام می پذیرد و موجب می شود تا پوستی صاف تر داشته باشند و از میزان چروک های مختلف پوستی آن ها کاسته شود.

  • کاربرد تزریق بوتاکس در موارد غیرزیبایی

کاربرد تزریق بوتاکس تنها منحصر به موارد زیبایی نخواهد شد و در درجات دیگر متخصصان آن را برای درمان اسپاسم ماهیچه ای، جلوگیری از پرش پلک و اسپاسم ماهیچه های گردن و لوچی چشم ها استفاده می کنند تا به درمان بیماران کمک کرده باشند.

  • لیزر مو های زائد

خوشبختانه با توجه به اینکه علم روز پزشکی مدام در حال تغییر و پیشرفت است دیگر انجام بسیاری از فرآیند های قدیمی مانند بند انداختن، استفاده کردن از تیغ و ژیلت و یا اپیلاسیون که با درد زیادی همراه است، کنار گذاشته شده است و افراد می توانند با استفاده از مزایای لیزر مو های زائد بدن از شر مو های اضافی رها شوند.

تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز

  • لیزر موهای زائد برای چه کسانی مناسب نیست؟

افراد دارای اختلالات هورمونی

افرادی که دچار اختلالات هورمونی می باشند و مواردی از جمله: سیکل قاعدگی، ریزش مو های سر و جوش زدن های مداوم را تجربه می کنند و یا سابقه ناباروری دارند بهتر است قبل ازینکه لیزر مو های زائد را انجام دهند بررسی های لازم را انجام دهند تا به نتایج بهتری از این فرآیند زیبایی دست یابند.

استفاده از داروی های خاص

برخی از افراد به علت استفاده از دارو های خاص مثل: کورتون، مینوکسیدیل یا … ممکن است به نتیجه مطلوب از انجام لیزر مو های زائد بدن دست پیدا نکنند. این دارو ها موجب می شود تا رشد مو های زائد بدن بیشتر شود و انجام لیزر را بی تاثیر کند.

افراد با بیماری های خاص

برخی از بیماری های خاص از جمله: ویتیلیگو، پسوریازیس و … ممکن است سبب شود که برخی از ضایعات در محل لیزر مو های زائد بدن ایجاد گردد.

گوشت اضافه در محل لیزر

لیزر مو های زائد بدن در افرادی که در محل مورد نظر دارای گوشت اضافی می باشند، موجب بروز اسکار هیپرتروفیک خواهد شد لذا خودداری از انجام آن کار عاقلانه تری است.

تبخال مکرر

افرادی که مبتلا به تبخال های مکرر می باشند باید حتما از دارو های ضد تبخال استفاده کنند.

بارداری و صدمه به جنین

لیزر مو های زائد به جنین صدمه خاصی وارد نمی کند اما بهتر اینست که افراد باردار تا زمانی که فارغ نشده اند این فرآیند زیبایی را برای اطمینان خاطر از سلامت جنین خود انجام ندهند.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات زیبایی با بروزترین تجهیزات و مشتکل از تیم پزشکی مجرب در تهران می باشد.

error: Content is protected !!