تمام معلمان کردستانی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، رشید قربانی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار کرد: از اوایل مهرماه سال جاری تمام مدارس به دو صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در اول مهر ماه مدارس کم جمعیت به صورت حضوری بازگشایی می‌شوند، افزود: مدارس پر جمعیت نیز با اتخاذ ستاد کرونا و واکسیناسیون دانش آموزان می‌توانند در آبان ماه به دو روش آموزش حضوری را برگزار کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی و شبکه شاد همچنان استمرار دارد، بیان کرد: با توجه به تجارب بین المللی مبنی بر اینکه تعطیلی مدارس برای دانش آموزان آسیب‌های اجتماعی و روانی را به ارمغان خواهد داشت در این راستا رویکرد آموزش و پرورش هم حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

قربانی ذکر کرد: دولت برای آموزش مجازی در کل کشور ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته که سهم استان کردستان نیز محفوظ است.

وی افزود: ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی اساسی‌ترین فعالیت آموزش و پرورش است که خوشبختانه امسال نیز بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر نیروی جدید سازماندهی شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، به واکسیناسیون معلمین نیز اشاره کرد و افزود: تمام معلمین استان با کمک دانشگاه علوم پزشکی واکسینه شده و دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کرده اند.

قربانی عنوان کرد: در ثبت کتب درسی رتبه پنج کشور را کسب کرده ایم و از خانواده‌ها درخواست داریم نسبت به ثبت نام کتاب فرزندانشان اقدام کنند.

error: Content is protected !!