دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: سطح سواد سلامت در کشور پایین است

به گزارش ایرنا، فاطمه محمد بیگی روز پنج شنبه در جمع مدیران بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: در این حوزه نیازمند اقدامات فرهنگی، آموزشی و رسانه ای هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم کیفیت بخشی بیشتر به خدمات بهزیستی،گفت: در حوزه بهزیستی نیازمند ۲ شکل حمایت بوده و باید برای ارایه خدمات بهتر، از خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان به نحو احسن حمایت شود.

وی افزود: کارکنان بهزیستی مدافعان حقوق خانواده و بهزیستن هستند و باید جزو مشاغل سخت به حساب آمده و از آنها حمایت های بیشتری صورت بگیرد.

این مسوول گفت: با توجه به سوابق رییس جمهور منتخب امیدواریم اقدامات پیشگیرانه در دولت بعدی افزایش یافته و اقدامات جهادی، حمایت از حقوق عامه و محرومیت زدایی با سرعت بیشتری در کشور شود.

محمدبیگی اضافه کرد: مجلس یازدهم حمایت های بی شماری را از بهزیستی انجام داده است و علاوه بر کمیسیون های اجتماعی و بهداشت طرح های مربوط به بهزیستی در صحن علنی هم رای آوری زیادی داتشه است.

وی اظهار داشت: برای کسب موفقیت بیشتر در بهزیستی باید سرمایه گذاری در زمینه پیشگیری افزایش یابد تا بدین وسیله معضلات اجتماعی تولید نشوند.

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تمام توان از بهزیسیتی برای گسترش خدمات خود حمایت خواهد کرد و تا به همین امروز هم اقدامت زیادی را در زمینه کمک به زوج های نابارور، تولد فرزندان، تسهیلات مسکن انجام داده است.

error: Content is protected !!