در برابر کرونا سست و خسته شده ایم/ شاید این ۶ پست زندگی تان را نجات دهند

عصر ایران – به چند علت، در مواجهه با کرونا دچار سستی شده ایم و همین باعث شده که موج بعدی کرونا در راه باشد:
۱ – فراگیری کرونا به درازا کشیده است و خسته شده ایم.
۲ – خبرهایی که از واکسن می رسد، باعث شده که تصور کنیم به انتهای ماجرای کرونا نزدیک شده ایم و به زودی همه چیز عادی می شود.
۳ – کسانی هم که تا حالا مبتلا نشده اند، بعضاً دچار نوعی توهم شده اند که از این پس هم کرونا نخواهند گرفت!
۴ – آمار رسمی فوتی های کرونا در مقطعی به بیش از ۴۰۰ نفر در روز رسید و بعد از مدتی به زیر ۱۰۰ بازگشت. لذا ابهت اعداد شکست و فکر می کنیم که این روند به صفر میل می کند کرونا در حال ته کشیدن است!

واقعیت اما چیز دیگری است: کرونا همچنان می کُشد. در بهترین حالت، یک سال طول می کشد تا واکسیناسیون در ایران به اتمام برسد و تازه، معلوم نیست واکسن های موجود و آتی، چقدر اثرگذار خواهند بود.

پس چاره ای نداریم جز تقویت دیوارهای دفاعی مان در برابر کرونا ، که جنگ هنوز ادامه دارد. با توجه به این که حتی با رعایت پروتکل های بهداشتی هم ممکن است ویروس وارد بدن مان شود، بهترین استراتژی تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن است تا بتواند عامل مهاجم خارجی را شکست دهد.

*مجموعه عکس های مرگ به وقت تنهایی؛ عکاس: مرتضی خیری
در برابر کرونا سست و خسته شده ایم/ شاید این 6 پست زندگی تان را نجات دهند
تا کنون مطالب متعددی درباره روش های مقابله با کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن منتشر کرده ایم که به طور جدی پیشنهاد می کنیم یک بار دیگر بخوانید و عملی کنید تا به امید خدا، در دستکم یک سالی که هنوز با کرونا درگیر خواهیم بود، از شر آن در امان باشید:

۱ – در این لینک، دکتر فصیحی، متخصص بیماری های نوپدید و عفونی راه هایی را به شما می گوید تا در برابر کرونا به ایمنی حداکثر برسید. او تا کنون بسیاری از بیماران کرونایی را درمان کرده است«فرمول های ضد کرونا» از زبان متخصص بیماری های عفونی: پیشگیری و کاهش فوق العاده مرگ و میر

۲ – دکتر شیردل که در زمینه نمک، پژوهش می کند، می گوید که با غرغره و شست و شوی روزانه درون بینی، احتمال ابتل به کرونا به شدت کاهش می یابد: محلول آب و نمک رقیق سلاح مهم ما در برابر کرونا: در حلق و بینی تان به ویروس حمله کنید، قبل از آن که به ریه های شما حمله کند

۳ – یک داروساز ایرانی از همکارش در چین این فرمول ضدکرونا را آموخته و به ما یاد داده است: دمنوش مؤثر چینی ها در برابر کرونا

۴ – آسپرین هم در دوران کرونا – با مشورت پزشک – توصیه می شود: «آسپرین» داروی معجزه‌آسای کرونا

۵ – چند تحقیق علمی در جهان، چند گیاه دارویی تقویت کننده سیستم ایمنی را به ما معرفی می کنند: گیاهان تقویت کننده سیستم ایمنی: آویشن، سرخارگل، پونه، بابونه، دارچین، زنجبیل (+ رفرنس های علمی)

۶ – این هم خلاصه ای از آموزه های مهم در برابر کرونا: ۱۰ تجربه برای جلوگیری و درمان کرونا

به امید سلامتی برای همه انسان ها.

error: Content is protected !!