دیگر نگران لاغر بدون خود نباشید

جالب است بدانید که همیشه بحث اضافه وزن و چاقی نقل صحبت محافل و افراد مختلف نیست! گاهی ممکن است دغدغه افراد موضوع دیگری باشد، موضوعی مثل کمبود وزن و لاغری بیش از اندازه. شاید در ابتدا این مسئله کمی عجیب باشد، که چطور ممکن است این روزها که همه جا صحبت از لاغر شدن و رژیم لاغری است، برخی افراد به فکر چاق شدن هستند. شاید این موضوع برای افرادی که اضافه وزن دارند قابل درک نباشد، اما حقیقت دارد!

دیگر نگران لاغر بدون خود نباشید

بسیاری از افراد از کمبود وزن رنج می برند، حتی گاها این کمبود موجب بروز مشکلات روحی و جسمی نیز می شود. پیدا نکردن لباسی که سایزش مناسب باشد یا نداشتن توانایی کافی برای انجام برخی فعالیت های فیزیکی و ورزش ها، مواردی نیست که بشود به این راحتی ها از کنارش گذشت. متاسفانه این موارد و دغدغه ها نیز سبب شده که برخی دست به کارهای غیراصولی بزنند، به عنوان مثال عده ای به خوردن داروها و قرص های مختلف روی می آورند و برخی از سودجویان و وب سایت های نامعتبر رژیم چاقی دریافت می کنند؛ رژیمی که هیچ نتیجه ای به جز نتایج مخرب ندارد.

حتی بعضی از افراد به اشتباه این طور می پندارند که چاقی مساوی است با خوردن، پس در خانه می نشینند و تنبلی و پرخوری را انتخاب می کنند. درحالی که نمی دانند این اقدامات خودسرانه چه اثرات مخرب و جبران ناپذیری دارد. برای چاق شدن دقیقا باید همان مسیری را رفت که برای لاغر شدن طی می شود، این بدان معناست که نیاز به یک رژیم غذایی مناسب در این راه نیز بسیار حس می شود.

رژیم غذایی اصولی؛ برگ برنده شماست

اگر شما هم مثل برخی افراد از لاغر بودن و کمبود وزن تان خسته شدید، دیگر وقت آن رسیده که یک گام محکم در این راه بردارید. به جای مصرف بی رویه و بدون برنامه انواع شیرینی و روغن و …، به پیروی از یک رژیم غذایی مناسب و سالم بپردازید. چاق شدن هرگز به معنای تنبلی و خوردن بدون برنامه ریزی مواد غذایی نیست! اگر به اشتباه این راه را پیش گرفتید، بدانید که در پایان با چیزی جز قند خون بالا و چربی خون و کلسترول بالا مواجه نمی شوید.

دیگر نگران لاغر بدون خود نباشید

شاید خوردن بی رویه و بدون برنامه و یا حتی اجرای رژیم های غذایی ناسالم در برخی از افراد تاثیرگذار باشد و وزن شان را افزایش دهد، اما اولا این که این افزایش وزن ثابت نیست و ممکن است پس از مدتی دوباره به وزن اولیه خود بازگردند. دوما این که پس از پایان دوره رژیم چاقی با مشکلات متعدد گوارشی و جسمی مواجه می شوند. پس تنها راه برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات ناگوار، پیروی از یک رژیم غذایی مناسب و اصولی است؛ رژیمی که دقیقا براساس وزن و شرایط جسمی افراد طراحی شده، نه رژیم هایی که در فضای مجازی بین افراد دست به دست می شود.

من و رژیم از شما یک فرد چاق و خوش هیکل می سازد!!!

تعجب نکنید؛ روی صحبت ما با افرادی است که به دنبال چاق شدن هستند اما نمی دانند چطور و چگونه به وزن ایده آل خود برسند. وب سایت من و رژیم به عنوان یک سایت معتبر در زمینه ارائه رژیم های غذایی چاقی و لاغری با دانش روز طراحی شده تا بتواند کمک رسان شمایی باشد که از اندام خود و وزن کم تان ناراضی هستید و به دنبال یک راه مناسب می گردید.

متخصصان من و رژیم علاوه بر حفظ وقت و زمان تان به حفظ سلامتی شما نیز فکر می کنند. اگر می خواهید شما هم به یکی از افرادی که پس از پیروی از برنامه های غذایی غیراصولی دچار بیماری های مختلفی شدند، تبدیل نشوید پس راه درست و مطمئن را انتخاب کنید. خوردن و خوابیدن راه مناسبی برای چاق شدن نیست، باوری که متاسفانه در ذهن افراد بسیاری وجود دارد. آن ها این طور می پندارند که با خوردن مقدار زیادی مواد غذایی چرب و شیرین و نداشتن هیچ تحرکی به اندام ایده آلی می رسند؛ درصورتی که به شدت در اشتباه هستند.

دیگر نگران لاغر بدون خود نباشید

شما برای افزایش وزن و خوش اندام شدن به یک برنامه غذایی مناسب نیاز دارید، برنامه ای که دقیقا براساس اطلاعات شخصی و پزشکی تان نوشته شده باشد. پس از دریافت چنین رژیمی نوبت به ورزش می رسد. چه فردی لاغر باشید و چه چاق، باید چند دقیقه از وقت تان را به ورزش کردن و فعالیت های فیزیکی اختصاص دهید. چاق بودن با اندام زشت و افتاده، اصلا چیزی نیست که افراد لاغر به دنبالش باشند. پس ورزش را فراموش نکنید. همین حالا دست به کار شوید و برای برداشتن اولین قدم، وارد وب سایت من و رژیم شوید، ثبت نام کنید و اطلاعات دقیق خود را وارد نمایید، سپس رژیم غذایی مناسب با خودتان را دریافت کنید.

error: Content is protected !!