راه‌اندازی ۴ مرکز درمان سرپایی با مشارکت سپاه در جنوب استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو عصر شنبه در نشست قرارگاه حمایت از درمان بیماران کرونا اظهار داشت: سپاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خدمات گسترده‌ای را در استان بوشهر داشته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا دو پایگاه خدمات سرپایی درمانی در مرکز استان بوشهر راه‌اندازی شده و سومین پایگاه نیز به زودی ایجاد می‌شود که شورای شهر بوشهر یک میلیارد ریال در این زمینه پرداخت کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: هر یک از نواحی مقاومت در شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم یک مرکز تجمیعی تزریق کرونا و خدمات سرپایی درمانی ایجاد می‌کند.

کمک پتروشیمی‌ها به مقابله با کرونا

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی نیز در این نشست اظهار داشت: در راستای کمک به تأمین نیازهای بیمارستان‌های استان بوشهر و توسعه زیرساخت بیش از ۶۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسعود حسنی ادامه داد: تخصیص ۹۲ میلیارد ریال برای خرید امکانات پزشکی، تأمین ۵۰ هزار سرم و داروهای مورد نیاز با اعتبار دو میلیارد تومان و تخصیص ۴۶۲ میلیون تومان برای تجهیزات غیر پزشکی از جمله وسایل سرمایشی از جمله کمک‌ها بوده است.

وی از تجهیز مراکز واکسیناسیون چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر به وسایل سرمایشی خبر داد و افزود: هفت مرکز درمانی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر تجهیز شده است.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته می‌توان به خرید دستگاه ونتیلاتور، تخت آی سی یو، سونوگرافی، الکتروشوک، اتوکلاو، اکسیژن ساز برای بیمارستان‌ها و تأمین ۱۰ هزار کیت تشخیص کرونا اشاره کرد.

error: Content is protected !!