رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: مردم خوزستان تا بهار ۱۴۰۰ واکسینه می شوند

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه در حاشیه طرح واکسیناسیون خانه سالمندان در اهواز اظهار داشت: سالمندان از گروه های هدف و آسیپ پذیر بوده و با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت، باید واکسیناسیون آنها انجام شود

وی با بیان اینکه امروز به ۲۴۰ نفر از سالمندان و پرسنل سرای سالمندان خوزستان واکسن دریافت کردند افزود: در مجموع ۴۵۰ نفر از سالمند و پرسنل آن واوسن دریافت می کنند که امروز برای نیمی از این افراد واکسن تزریق می شود و مابقی ظرف یکی ، ۲ روز آینده انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه روز جمعه ۲۲ اسفندماه محموله جدید واکسن کرونا وارد استان می شود گفت: در مرحله جدید واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص، ام اس، تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی و پرخطر انجام می شود و تلاش می کنیم به دیگر اقشار مردم واکسن تزریق شود.

وی گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری، انتظار داریم که مردم از ورود و خروج به شهرهای قرمز خودداری کرده و در تعطیلات نوروز سعی کنند در خانه های خود بنانند.

ابول نژادیان گفت: در پیک سوم بیماری، سن ابتلا پایین تر و واگیری آن شدیدتر است که امیدواریم با انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد شرایط بهتری در خوزستان باشیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

error: Content is protected !!