زالی: نیروی زمینی سپاه برای مقابله با کرونا تمام قد وارد عمل شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، علیرضا زالی روز سه شنبه در مراسم راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید مدافع سلامت صالح مهدوی مجد در شهرک شهید محلاتی افزود: تجربه بسیار خوبی در این مجموعه وجود دارد که تبلور اجرای آن را می توان در راه اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا مشاهده کرد.

وی ادامه داد: آمادگی برای شبانه روزی کردن این مرکز ظرف مدت ۴۸ ساعت، نشان دهنده داشتن تیم قوی در این مجموعه است.

زالی، یکی از نمونه های بسیار درخشان، موفق و استاندارد مرکز تجمیعی  واکسیناسیون در تهران را مرکز قصرفیروزه تهران اعلام کرد و گفت: در این مرکز با حفظ کرامت شهروندان، رعایت استاندارهای لازم، تزریق واکسن کرونا به شهروندان انجام می شود.

وی با طرح این سوال که راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون کرونا برچه اساسی انجام می گیرد؟ بیان داشت: تعیین مراکز واکسیناسیون جدید بر اساس نقشه راه انجام می شود.

زالی تاکید کرد: وزارت بهداشت نقشه راهی در این زمینه تدوین کرده و براساس شاخص هایی مانند جمعیت و شرایط جعرافیایی اقدام به مکان یابی می شود تا ضمن جلوگیری از ازدحام، خدمات مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در تهران با نام پاسدار شهید سلامت، «صالح مهدوی مجد» امروز (۲۳ شهریور) در شهرک شهید محلاتی افتتاح شد.

با راه اندازی دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با بیش از ۱۰ ایستگاه فعال تزریق، ظرفیت واکسیناسیون عمومی پایتخت افزایش می‌یابد.

این مرکز از هشت صبح تا هشت شب آماده خدمت رسانی به هموطنان است و در صورت نیاز می‌تواند ظرفیت واکسیناسیون را به ‌صورت شبانه‌روزی ارتقا دهد.

نخستین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در منطقه قصر فیروزه پایتخت نیز همچنان به طور روزانه و با ظرفیت حداکثری در حال خدمت رسانی به مردم است.  

علاوه بر پایتخت، پنج مرکز دیگر نیروی زمینی سپاه در شهرهای بروجرد، نجف آباد، پرند و مراکز استان‌های کرمانشاه، اصفهان، با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم و انجام واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا هستند. در این مراکز و ایستگاه‌های مربوطه، بیش از ۲۱۰ پزشک، پرستار و کادر درمان نیروی زمینی سپاه در عملیات واکسیناسیون سراسری مشارکت دارند.

error: Content is protected !!