سپاه کرمان ۵۷۱ هزار بسته معیشتی کرونا توزیع کرد

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت کرونا در استان کرمان افزود: در حوزه مقابله با ویروس کرونا از ابتدای همه گیری جزو استان های هماهنگ و فعال برای خدمت به مردم بوده ایم و طرح شهید سلیمانی در استان کرمان پایه گذاری شد و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی اقدامات با استفاده از همه ظرفیت ها در رهگیری، بیماریابی و اقدامات مراقبتی، نظارتی و اعزام نیروهای بسیجی در قالب  حمایت از بیماران کرونایی انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در دوران پیک (اوج همه گیری) چهارم با اجرای طرح شهید سلیمانی در مدت کمتر از سه ماه ۸۰ تا ۹۰ درصد موارد ابتلا و بستری کاهش یافت و در پیک پنجم نیز به فرمان مقام معظم رهبری اقدامات تخصصی انجام شده است.

وی ادامه داد: مشارکت در جلسات ستاد کرونا و شورای تامین برای کنترل ورودی ها و برگزاری جلسات قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای کمک های معیشتی، بیماریابی، قرنطینه و کمک به کادر درمان از جمله اقدامات سپاه در پیک پنج کرونا بوده است.

سردار معروفی ادامه داد: در ۳۴ ناحیه، ۱۶۰ حوزه مقاومت و یک هزار و ۵۸۴ پایگاه بسیج فعالیت مبارزه با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در ۱۶ نقطه از استان کرمان با کمک نیروی انتظامی اعمال محدودیت‌ها انجام شده است و ۴۴۹ نیروی بسیجی امنیت مراکز تست و واکسیناسیون کرونا را تامین می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: استان با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی ظرفیت تزریق ۵۰ هزار دز واکسن در روز را دارد اما اکنون این مقدار واکسن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کمبود سرم و داروهای تخصصی، واکسن و دستگاه اکسیژن ساز از جمله نیازهای استان کرمان برای مقابله با بیماران کروناست.

به گزارش ایرنا نشست بررسی کرونا استان کرمان با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در محل ستاد سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

error: Content is protected !!