ظرفیت چهارمین مرکز پذیرش بیماران کرونایی در اراک تکمیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بهنام محمودیه اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بخشی از بیمارستان‌های امیرکبیر و خوانساری از چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک آغاز شد که در همان ساعات و روزهای اولیه تکمیل ظرفیت شد.

وی افزود: به همین منظور بخش اورژانس زنان و نورولوژی با مسیر کاملاً جداگانه از سایر بیماران با ۶۰ تخت و بخش مراقبتهای ویژه با ۱۱ تخت به این بیماران اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)، بخش اورژانسی برای بیماران کرونایی ندارد و بیماران پس از تعیین تکلیف و انجام سی تی اسکن و آزمایشات اولیه در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) به اینجا منتقل می‌شوند.

رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک با اشاره به اینکه بیماران نورولوژی در سایر بخش‌ها پخش شده اند، گفت: این مرکز همچنان سانتر اصلی تروما بوده و در کنار ارائه خدمت به بیماران تروما و کرونایی، پذیرش و خدمت دهی به بیماران نورولوژی و داخلی و دیگر مراجعین را نیز همچنان انجام می‌دهد.

دکتر محمودیه در پایان خطاب به مردم گفت: با توجه به کمبود جدی تخت و خستگی و ناتوانی زیاد کادر درمان، اگر امروز مردم به خاطر حفظ سلامتی خود و عزیزانشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و در اجرای آن کوشا نباشند، متأسفانه شاهد روزهای بسیار سخت‌تری خواهیم بود که جز حسرت چیزی برای همگان باقی نخواهد گذاشت.

error: Content is protected !!