فراخوان اعزام طلاب جهادی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران

حجت‌الاسلام محمدصادق احسان‌بخش در گفتگو با خبرنگار مهر، از فراخوان گروه‌های جهادی برای حضور طلاب جهادی در عرصه کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان خبر داد و اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران نیز در اجرای این طرح مشارکت خواهد داشت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران افزود: طلاب جهادی ثبت نام شده می‌توانند در بخش‌های مختلف بیمارستانی و پایگاه‌های سلامت فعالیت داشته و یا به عنوان ناظران سلامت ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه روحانیت و طلاب همواره پرچمدار و پیشگام خدمت در عرصه‌های مختلف بوده و هستند، روحانیون و طلاب جهادی از همان آغاز در مبارزه با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند و تا به امروز با اخلاص مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: از همان روزهای آغازین بحران کرونا که بسیاری از افراد هراس داشتند حتی درباره این ویروس سخن بگویند این طلاب جهادی بودند که در کنار کادر درمان از بیماران کرونایی مراقبت می‌کردند و در آرامستان‌ها تغسیل و تدفین اموات کرونایی را بر عهده داشتند و در مساجد به پخش اقلام پزشکی، بهداشتی و فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

وی به موج پنجم کرونا اشاره و عنوان کرد: لازم به تاکید است هر زمان جامعه نیاز به حضور طلاب و روحانیون داشته باشد آنان با آغوش باز در صحنه حاضر و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند. خصوصاً با توجه به فرمانی که رهبر معظم انقلاب صادر فرمودند مجدد روحانیت و طلاب جهادی استان تهران فعالیت‌های خود را در عرصه خدمت رسانی به بیماران کرونایی و مبارزه با این ویروس منحوس آغاز کردند.

حجت‌الاسلام احسان‌بخش با تشکر از همکاری خوب مراکز و نهادهای مختلف در کمک رسانی و پشتیبانی از فعالیت‌های جهادی طلاب، گفت: با توجه به گستردگی جمعیت در پایتخت شاهد روند افزایشی بستری بیماران و فوتی‌های کرونایی در تهران هستیم به همین منظور نهادهای مختلف حوزوی مانند حوزه علمیه برادران، حوزه علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب و اساتید، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و … به منظور پیروی از منویات رهبر انقلاب وارد میدان مبارزه با کرونا و فعالیت‌های جهادی شدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران به فراخوان ثبت نام طلاب جهادی در طرح جهاد سلامت، سازندگی و فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه تهران اشاره و اظهار داشت: حوزه علمیه تهران با صدور این فراخوان از طلاب جهادی فعال دعوت به عمل آورد تا در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مواسات، درمانی و … به مردم استان خدمت رسانی داشته باشند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به سایت مرکز مدیریت استان تهران مراجعه نمایند.

error: Content is protected !!