فروش "کرسی" در سایت آمازون آمریکا +تصاویر

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در گذشته از “کرسی” برای گرم کردن خود در فصول سرد سال استفاده می‌شد و در اکثر خانه‌ها یافت می‌شد؛ اما امروزه نقش  و کارکرد کرسی در اکثر خانه‌ها از بین رفته است. 

با این وجود هم اکنون در کشور ژاپن و دیگر کشورهای جهان از “کرسی” برای گرم کردن بدن و حفظ سلامتی استفاده می‌شود؛  مردم ژاپن برای گرم‌کردن و سلامتی بدن خود در زمستان از وسیله‌ای به‌‌نام “کوتاتسو” استفاده می‌کنند که مانند کرسی سنتی کشورمان است. 

“کوتاتسو”، یک میز چوبی است که زیر آن یک وسیله گرمایشی قرار داده شده و روی آن نیز یک لحاف بزرگ انداخته می‌شود؛ با استناد به نوشته‌های تاریخی، کوکاتسو تقریباً در تمامی خانه‌های ژاپنی مورد استفاده بوده است.

مردم ژاپن دلایل بسیاری را برای استفاده از این کرسی دارند؛ به‌عقیده آنها کوتاتسو برای سلامتی انسان مفید است؛ کوتاتسو بهترین روش برای گرم کردن آرام بدن است؛ پاها در زیر کرسی آرام آرام گرم می‌شود و این گرما به دیگر نقاط بدن انتقال پیدا می‌کند.

 امروزه استفاده از کوتاتسو محدود به خانه‌های ژاپنی نیست؛ با توجه به محبوبیت و راحتی آن و صرفه‌جویی در انرژی، اکنون در آمریکا و سایر کشورها به‌ویژه در اروپا به همان اندازه مشهور است و مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه‌های آنلاین در این کشورها به فروش این وسیله پرداخته‌اند که یکی از این فروشگاه‌های آنلاین، سایت “آمازون” آمریکا است. 

این سایت کرسی ها را به نام ژاپنی‌اش به فروش می‌رساند و مبالغ متنوعی را برای آنان در نظر گرفته است؛ قیمت‌های در نظر گرفته شده از ۱۵۰ دلار تا ۲ هزار دلار متنوع است و اختلافشان به علت وسایل بکار رفته در کرسی و جنس آنها است.

قاره آمریکا , طب ایرانی ,

قاره آمریکا , طب ایرانی ,

قاره آمریکا , طب ایرانی ,

قاره آمریکا , طب ایرانی ,

انتهای‌پیام/ 

error: Content is protected !!