قطع همکاری با یک آزمایشگاه ترکیه‌ای به دلیل تشخیص اشتباه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه شدیداً به دنبال فسخ قرارداد شرکت ترکیه‌ای فعال در بخش آزمایشگاهی استان هستیم گفت: در صورتی که قرارداد فسخ نشود زمان آن بسیار طولانی و بالای ۱۵ سال خواهد بود.

دکتر حسن کریم در گفتگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت شرکت ترکیه‌ای فعال در بخش آزمایشگاهی استان البرز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فراهم نشدن امکانات مد نظر در استان، در حال توافق برای خروج این شرکت از قرارداد و واگذاری همه امور به دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

کریم با بیان اینکه به شدت این موضوع را دنبال می‌کنیم افزود: این کار مسائل حقوقی پیچیده و سنگینی دارد که باید توسط کارشناسان حقوقی انجام شود، اما به طور کلی آخرین توافق این است که قرارداد فسخ شود.

وی در پاسخ به اینکه در صورت عدم لغو قرارداد این شرکت تا چه زمانی کار را بر عهده خواهد داشت اعلام کرد: در صورتی که قرارداد فسخ نشود زمان آن بسیار طولانی و بالای ۱۵ سال خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص اینکه آیا برای لغو قرارداد خسارتی متوجه طرفین قرارداد خواهد بود یا خیر گفت: یکی از موضوعات حقوقی مطرح در مساله فسخ قرارداد همین بحث محاسبه خسارت است که باید از طرف کارشناسان حقوقی اعلام شود که چقدر خسارت وارد خواهد شد.

وی در پایان گفت: به احتمال بسیار زیاد این قرارداد لغو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، واگذاری آزمایشگاه تشخیص طبی دانشگاه علوم پزشکی البرز به این شرکت ترکیه‌ای در سال ۹۵ انتقادات زیادی به دنبال داشت، این شرکت اخیراً گروه خونی یکی از بیماران بیمارستان مدنی را به اشتباه تشخیص داده و در بیمارستان گروه خونی اشتباه به بیمار تزریق شده بود.

error: Content is protected !!