مراکز درمان سرپایی بیماران کووید۱۹ در سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی یکی از مراکز درمانی کرونا در سمنان، با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن موج چهارم ویروس کرونا در سطح شهرهای تابعه دانشگاه، سه مرکز برای درمان سرپایی بیماران کویید ۱۹ در غرب استان راه اندازی شده است، تاکید کرد: هدف این مرکز صرفاً درمان سرپایی بیماران مبتلا به کویید ۱۹ و کسانی که نیاز به بستری ندارند است.

وی با بیان اینکه سه مرکز از این دست در شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار راه‌اندازی شده است، افزود: این مراکز از امروز به بیماران کویید ۱۹ در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات تزریقات و سرپایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه کار ویژه این مراکز خدمات دارویی و تزریقی بدون بستری در بخش‌های کرونایی برای بیماران است، ابراز کرد: بیمارانی که نیاز به بستری و خدمات ویژه درمانی هستند به بیمارستان‌هایی مانند کوثر در سمنان انتقال می‌یابند.

دانایی با بیان اینکه کلینیک امام خمینی (ره) گرمسار، بیمارستان ولایت دامغان و بیمارستان کوثر سمنان میزبان مراکز درمان سرپایی بیماران کووید ۱۹ هستند، تاکید کرد: این مراکز به بیماران کمک می‌کند تا بدون مخاطرات بیمارستان‌ها و در خیالی راحت‌تر درمان سرپایی کرونا را دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در سمنان، گرمسار و دامغان، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و همراهی با محدودیت‌ها و… می‌تواند از شیوع بیشتر بیماری کرونا جلوگیری کند.

error: Content is protected !!