نشانه‌های “پروستات و کبد چرب” چیست؟

هر یک از بیماریها و اختلالات در بدن ما دارای نشانه‌ها و علائمی است که از این نشانه‌ها می‌توان پی به نوع بیماری برد؛ در این مطلب به برخی از نشانه‌ها و علائم بیماری‌ها از جمله “پروستات و کبد چرب” اشاره شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ هر یک از بیماریها و اختلالات در بدن ما دارای نشانه‌ها و علائمی است که از این نشانه‌ها می‌توان پی به نوع بیماری برد؛ در ادامه به برخی از نشانه‌ها و علائم بیماری‌ها اشاره شده است:

ـ خارش و قلقلک وسط کف پاها حکایت از اختلالات گوارش در معده و روده دارد.

ـ خارش، سوزش و حالت قلقلک داشتن در پاشنه پا می‌تواند حکایت از اختلالات تخمدانی در خانمها و مشکلات پروستات در آقایان داشته باشد.

ـ خارش و سوزش استخوان شصت پاها می‌تواند ناشی از اختلالات کلیوی و بالا بودن غلظت خون باشد که برای رفع آن باید به درمان علت بیماریهای فوق پرداخت.

ـ پرش پلک راست می‌تواند نشان‌دهنده کبد چرب و پرش پلک چپ ناشی از استرس فراوان باشد؛ برای رفع این لرزشها با توجه به پلک موردنظر باید به درمان آن پرداخت.

ـ دردناک شدن و تکرار پیچ خوردگی مچ پاها، می‌تواند نشانه “کبد چرب” و بالا بودن کلسترول خون باشد که برای رفع این دو باید درمان را از پاکسازی کبد آغاز کرد.

ـ خواب رفتن دست، پا، انگشتان می‌تواند از علائم غلظت خون باشد؛ از دیگر علائم غلظت خون می‌توان به سردرد، درد گردن، تنگى نفس، اختلالات بینایى، ضعف و بى‌حالى، قرمزى وریدهاى چشم، خارش‌هاى پوستى اشاره کرد؛ برای درمان غلظت خون “حجامت بهار” را فراموش نکنید.

error: Content is protected !!