هفتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول راه‌اندازی شد

رئیس مرکز بهداشت دزفول صبح امروز چهارشنبه در حاشیه راه‌اندازی این مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از امروز پایگاه واکسیناسیون مجتمع نیکوکاری رادمان با برخورداری از هشت غرفه تزریق و ظرفیت روزانه تزریق بیش از دو هزار واکسن آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

محمدعلی شفیعی نیا با قدردانی از اداره ورزش و جوانان به‌منظور در اختیار قرار دادن این سالن و مجتمع نیکوکاری رادمان در راستای تجهیز و راه‌اندازی این مرکز واکسیناسیون افزود: سه نوع واکسن کرونا شامل سینوفارم، برکت و آسترازینکا در این مرکز تجمیعی تزریق می‌شود و متولدین سال ۱۳۷۲ به قبل می‌توانند برای تزریق واکسن کرونای خود در دو نوبت صبح (از ساعت ۷ تا ۱۳) و عصر (ساعت ۱۵ تا ۱۹) به این مرکز مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: مرکز واکسیناسیون مجتمع نیکوکاری رادمان مستقر در سالن ورزشی غدیر در بلوار شاه خراسان، ابتدای کوی بهمن، خیابان انقلاب مقابل خیابان بهمن ۵ جنب پارک نسترن واقع است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول یادآور شد: ۶ مرکز واکسیناسیون دیگر شامل مرکز تجمیعی واکسیناسیون حسینیه ثارالله، مرکز شهدای بسیج، مرکز شهید درویش زاده، درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مرکز شهید رجایی نیز پیش از این برای واکسیناسیون گروه‌های سنی و مشاغل اعلام شده در شهر دزفول راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند و ضمن اینکه واکسیناسیون مناطق روستایی نیز توسط مراکز بهداشت روستایی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون توسعه و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، رئیس مرکز بهداشت، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول در آئین راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون مجتمع نیکوکاری رادمان مستقر در سالن ورزشی غدیر حضور داشتند.

دزفول همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

error: Content is protected !!