هیچ واحد صنعتی و تولیدی کشور به علت کرونا تعطیل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فرهادی عصر چهارشنبه در بازدید از یکی از کارخانه‌های شهر سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه هیچ واحد صنعتی و تولیدی به علت کرونا تعطیل نشده است، ابراز داشت: برای تأمین سلامت کارگران تمهیدات سخت‌گیرانه برای بدنه واحدهای تولیدی و صنعتی در نظر گرفته شد تا در دو بخش تولید و سلامت مشکلی نداشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه دررسیدن به شرایط ایده آل رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشور هنوز فاصله است، افزود: می‌بایست در زمینهٔ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های اداری، کاری، تولیدی و صنعتی تلاش‌های بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم به پیشرفت هر چه بیشتر کشور دست‌یابیم.

معاون مرکز سلامت محیط کاری وزارت بهداشت بابیان اینکه خوشبختانه حدود ۷۰ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط‌های کاری کشور رعایت می‌شود، ابراز داشت: کوشیدیم تا این تمهیدات در نظر گرفته‌شده به نحوی باشد که واحدهای صنعتی و تولیدی را تعطیل نکند.

فرهادی اضافه کرد: امروز بخش تولید و سلامت کارگران هر دو مهم هستند و می‌بایست در این‌گونه مراکز صنعتی و تولیدی و صنفی کارگاهی و توزیعی امروز اقدامات به صورتی باشد که این دو بخش در کنار هم حفظ شود.

error: Content is protected !!