واکسیناسیون سربازان سپاه اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل براتی اظهار داشت: در مجموعه سپاه صاحب الزمان (عج) برای آن دسته از پایورانی که بیشترین مراجعه کننده را داشتند و همچنین برای سربازان وظیفه واکسیناسیون کرونا صورت گرفت.

وی افزود: علاوه بر تزریق واکسن در درمانگاه ۱۵ خرداد ستاد سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، توزیع ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم به صورت جدی در بین سربازان در محل خدمت آنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در ادامه خاطرنشان کرد: اماکن و آسایشگاه‌های سربازان هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و به صورت شیفتی، اداره و از ابتدای شیوع ویروس این آسایشگاه‌ها توسط معاونت دفاع زیستی ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت سربازان در پادگان‌های سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان افزود: حفظ سلامت سربازان یکی از مهم‌ترین اولویت ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه بوده و در همین راستا سربازان وظیفه برای مصون ماندن در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند زیرا باید مأموریت‌های خود را به بهترین نحو اجرایی کنند.

سرهنگ براتی با اطمینان خاطر به خانواده‌های سربازان سپاه اصفهان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاشیم تا هرچه سریع‌تر تمامی کارکنان وظیفه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان واکسینه شوند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تا به امروز خبری مبنی بر اینکه کارکنان و سربازان از محل خدمت خود در ستاد مبتلا به کرونا باشد، گزارش نشده است یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا غربالگری‌های کارکنان و سربازان و هم چنین توزیع بسته‌های بهداشتی بین این عزیزان انجام می‌پذیرفت.

error: Content is protected !!