واکسیناسیون کرونا در گیلان به کارگران واحدهای صنعتی رسید

به گزارش ایرنا، همزمان با گسترش واکسیناسیون در کشور و استان گیلان و تسهیل دسترسی به واکسن بیماری کووید، یکهزار کارگر تولیدی در شهر صنعتی رشت در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند. 

مجتمع فولاد گیلان امروز یکشنبه میزبان واکسیناسیون کارگران صنعتی خود و خانواده آنها بود تا به این ترتیب تزریق واکسن برای این قشر زحمتکش نیز وارد فاز اجرایی شود.

قائم مقام مجتمع فولاد گیلان در حاشیه انجام واکسیناسیون کارگران کارکاخه با اشاره به اشتغال حدود ۲ هزار نفر در این شرکت گفت: تاکنون برای بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر از کارگران و کارکنان این مجتمع واکسیناسیون انجام شده است.

نوید سیار ثابت افزود: به منظور تسهیل و دسترسی بهتر کارکنان مجتمع فولاد گیلان برای واکسیناسیون و کمک به دانشگاه علوم پزشکی، این مجموعه مصمم شد تا با اخذ سهمیه از دانشگاه استان، تزریق واکسیناسیون برای کارکنان و خانواده های شان را در کلینیک پزشکی کارخانه این شرکت انجام دهد.

وی با اشاره به جمعیت حدود هشت هزار نفری کارکنان با خانواده های شان اظهار داشت:  انجام واکسیناسیون نه تنها موجب کاهش آسیب به کارگران زحمتکش می شود، بلکه از ایجاد وقفه در جریان تولید نیز جلوگیری خواهد کرد.

قائم مقام مجتمع فولاد گیلان اظهار داشت : طی سه روز از تخصیص سهمیه برای واکسیناسیون کارکنان مجتمع فولاد گیلان ، بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر واکسینه شدند و واکسیناسیون مابقی کارگران و خانواده هایشان در حال انجام است.

مجتمع فولاد گیلان واقع در شهر صنعتی رشت و  متشکل از سه شرکت تولیدی نورد گرم و سرد و تولید ورقه های گالوانیزه است. این شرکت بزرگترین تولید کننده فولاد کشور در بخش خصوصی است.

error: Content is protected !!