وضعیت کرونایی باغملک بسیار نگران‌کننده است

محمد نجاتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت شهرستان از حیث ابتلاء به بیماری کرونا بسیار نگران‌کننده و قرمز است و برای عبور از این وضعیت نامطلوب به رعایت بیشتر پروتکل‌ها و دستورات بهداشتی از سوی اصناف و مردم نیاز داریم.

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود که به کمک ما بشتابند تا بر موج اخیر کرونا فائق شویم در غیر این صورت محدودیت‌های بیشتری توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان اعمال خواهد شد.

فرماندار باغملک عنوان کرد: آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور یکی از زمینه‌های انتشار کرونا در سطح شهرستان است که باعث ایجاد تجمع شده به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنم تا عادی شدن وضعیت بهداشتی از زیارت اهل قبور پرهیز کنند.

نجاتی پور تصریح کرد: از جمله محدودیت‌های اعمال شده تحویل جنازه همه فوت‌شدگان کرونایی و غیر کرونایی صرفاً از ساعت چهار تا پنج هر روز صبح و خاک‌سپاری تا ساعت ۶ صبح است.

وی گفت: در همین راستا برگزارکنندگان یکی از مراسم تشییع جنازه که برخلاف پروتکل‌های بهداشتی از خارج از شهرستان به مقصد روستای رباط شکل گرفته است، شناسایی شدند و برگزارکنندگان، مداح و خواننده تحت پیگرد قضائی قرار گرفتند و دستور توقیف خودرو و تجهیزات صوتی و… نیز صادر شده است.

error: Content is protected !!