وضعیت کرونا در کنگان نگران‌کننده است/ لزوم استقبال مردم از واکسن

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی عصر دوشنبه پس از تزریق واکسن کرونا در سالن ورزشی شهید نامدار کنگان اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کرونایی، توصیه من به مردم این است که از تزریق واکسن ویروس کرونا استقبال کنند.

وی افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور از جمله استان بوشهر و شهرستان کنگان و شرایط دشوار و نگران کننده بیمارستان و مراکز درمانی از مردم درخواست دارم بر مبنای اعلام گروه‌های سنی و دیگر آیتم‌های اعلام شده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

امام جمعه کنگان با اظهار نگرانی از وضعیت کرونایی در شهرستان کنگان، حجم بالای مبتلایان به کرونا ویروس و عدم امکان پذیرش بیمار کرونایی از سوی بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل نداشتن تخت و دیگر امکانات عنوان کرد: از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت تا مانع ابتلاء و شیوع این ویروس منحوس شوند.

محمودی تاکید کرد: طغیان مجدد بیماری حاصل عادی انگاری و بی‌احتیاطی و عدم ماسک زدن و رعایت نکردن مسائل بهداشتی است.

محمودی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان و مدافعان سلامت در حوزه مقابله با کرونا، درمان بیماران و نیز تزریق واکسن گفت: امروز راه قدرشناسی از قشر خدوم و جهادگر مدافعین سلامت رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی است.

امام جمعه در خصوص کمبود مکان برای تزریق و درمان بیماران کرونایی عنوان کرد: همانگونه که قبلاً به مسئولان حوزه بهداشت و درمان اعلام کردم، مصلای کنگان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگان است.

محمودی افزود: از شروع ویروس کرونا تا کنون به تأسی از سیره و خط مشی بدون مسامحه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و بر اساس منطق عقلانی حاکم بر شرع مقدس و به تبعیت از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد ملی مقابله با کرونا، صیانت از سلامتی مردم عزیزمان را همواره مقدم دانستیم.

error: Content is protected !!