پس از تشخیص سرطان انجام این کارها ممنوع

سعی نکنید که به‌تنهایی با سرطان مواجه شوید شاید شما تا قبل از تشخیص سرطان، به‌تنهایی بسیاری از مشکلات و اتفاقات را مدیریت کرده باشید و عملکردتان هم در این زمینه مثبت باشد.

فرادی که از مبتلا شدن خودشان به سرطان اطلاع پیدا می‌کنند، در لحظات اول با ترس ناگهانی و خاصی مواجه می‌شوند که تمام وجودشان را فرامی‌گیرد.

به گزارش بهداشت نیوز، افرادی که از مبتلا شدن خودشان به سرطان اطلاع پیدا می‌کنند، در لحظات اول با ترس ناگهانی و خاصی مواجه می‌شوند که تمام وجودشان را فرامی‌گیرد.

آنان دائما فکر می‌کنند که این تشخیص، چه معنایی برای خودشان و اعضای خانواده‌شان دارد. حتی احساس بلاتکلیفی، ترس و سرخوردگی، همگی با هم ذهن این افراد را درگیر می‌کند.

این وحشت یا استرس شدید به‌راحتی می‌تواند فرد را به‌سوی تصمیم‌گیری‌ها یا رفتارهایی هدایت کند که واقعا برایش مفید نیستند. با توجه به مشکلات این وضعیت سخت، آشنایی با «نبایدهای» بعد از تشخیص سرطان برای همه ضرورت پیدا می‌کند

سعی نکنید که به‌تنهایی با سرطان مواجه شوید شاید شما تا قبل از تشخیص سرطان، به‌تنهایی بسیاری از مشکلات و اتفاقات را مدیریت کرده باشید و عملکردتان هم در این زمینه مثبت باشد. اما باید بدانید که سرطان واقعا با همه مشکلات قبلی تفاوت دارد.

تلاش برای حل کردن مشکلات سرطان، واقعا به‌تنهایی امکان‌پذیر نیست. همه افراد مبتلا به سرطان، به یک تیم پزشکی، در کنار یک یا دو فرد حامی نیاز دارند تا در طول دوره سرطان به فرد بیمار کمک کنند.

پس اجازه بدهید که دیگران به‌جای شما رانندگی کنند، کارهای کوچک شما را انجام بدهند و همراه شما به جلسات شیمی‌درمانی بیایند. کمک کردن نزدیکان به شما، احساس خوبی در خود آنان به‌وجود می‌آورد.

error: Content is protected !!