کارهایی که باعث می شود احساس ثروتمند بودن کنید

برای اینکه ثروتمند باشید همیشه لازم نیست یک حساب بانکی پر از پول داشته باشید! با لذت بردن از کوچک ترین چیزها در زندگی می توان احساس ثروتمند بودن کرد. پس امروز نگران حساب بانکی خود نباشید و کارهایی که باعث می شود احساس کنید ثروتمندترید را انجام دهید.

مرتب کردن و سازماندهی کمدها 

حتما برای شما هم پیش آمده که با تماشای کمد لباس های افراد ثروتمند به آنها حسادت کرده باشید! کمدی پر از لباس های شیک و رنگارنگ که زندگی آنها را لوکس تر نشان می دهد. بد نیست بدانید چیزی که بیش از پول در این مساله مطرح است یک زندگی مرتب و منظم است، کمدی که لباس ها در آن به ترتیب، اتوکشیده و منظم چیده شده اند جلوه بیشتری از کمد نامرتب با لباس های چروک دارد وقتی به چنین کمدی نگاه می کنید ناخودآگاه آن شخص را ثروتمندتر می بینید در حالیکه می توانید با مرتب کردن کمد لباسها و نظم و ترتیب دادن به آن، از خود چهره ثروتمندتری بسازید.

داشتن یک باغچه کوچک اختصاصی 

جالب است بدانید برخی از محققان معتقدند وقتی یک باغچه کوچک در خانه دارید و می توانید در آن گیاهانی بکارید که در غذا پختن به شما کمک می کند، حتی بدون خارج شدن از خانه و خرید کردن احساس خوبی خواهید داشت. هرچند در زندگی آپارتمان نشینی شاید کاشتن برخی از این گیاهان و نگهداری از آنها سخت باشد اما همیشه رسیدگی به گل و گیاه، حتی اگر هیچ محصولی نیز به شما تحویل ندهد، احساس بهتری به شما خواهد داد.

خوردن صبحانه ای مفصل و خوشمزه 

اکثر ما بیشتر روزهای هفته را سر کار هستیم و فرصت خوردن صبحانه ای مفصل با دوستان نداریم. بد نیست هرزگاهی این فرصت را به خود بدهید که صبحانه ای مفصل خارج از خانه بخورید و زمانی را با دوستان بگذرانید. وقتی صبحانه آماده می خورید کمی احساس ثروت و قدرت بیشتری خواهید داشت تا زمانیکه خودتان صبحانه آماده می کنید.

استفاده از گل های تازه در فضای خانه 

نه تنها گل های تازه و رنگارنگ به چهره و فضای خانه رونق بیشتری می دهند بلکه باعث میشوند روح و ذهن شما آزادتر شود. گیاهان با خستگی مبارزه می کنند و باعث می شوند تمرکز و توجه بیشتری به کارها داشته باشید. بد نیست برای خود گل یا گلدان بخرید و در اتاق قرار دهید. این کار باعث می شود فضای خانه زنده دیده شود و احساس بهتری داشته باشید.

رفتن به استخر 

وقتی تصاویری از دوستان می بینید که کنار دریا یا استخر هستند به آنها غبطه می خورید و احساس می کنید زندگی شما کسل کننده تر از آنهاست، این در حالیست که لذت بردن از تفریحات آبی مختص پولدارها نیست بلکه این قدرت آب است که حال شما را بهتر می کند. می توانید آخر هفته با دوستان به استخر بروید و یک نوشیدنی خنک کنار استخر بنوشید. شما متوجه خواهید شد بدون اینکه هزینه هنگفتی پرداخت کرده باشید از روزتان لذت برده اید و احساس ثروتمند بودن داشته اید.

ماساژ بگیرید 

یک روز را به رسیدگی به خود اختصاص دهید، به ماساژ بروید و با اینکار ریلکس بدن و ذهن را آرام کنید. به یاد داشته باشید از پولی که دارید لذت ببرید و آن را برای خودتان هم خرج کنید. چه چیز بهتر از یک ماساژ که بتواند روح و جسم شما را آرام و ریلکس کند. وقتی به خود توجه داشته باشید بدون شک احساس بهتری نسبت به زندگی خواهید داشت و احساس ثروتمند بودن به شما دست خواهد داد.

دوختن لباس 

خریدن لباس کار ساده ای است اما اینکه لباسی دقیقا با پارچه و مدلی که می خواهید در بازار پیدا کنید، سخت است. می توانید با پرداخت همان هزینه لباسی سفارش دهید که دقیقا به شکل و طرح دلخواه شما دوخته شود. وقتی لباسی که می پوشید دقیقا اندازه تنتان باشد، بدون شک احساس می کنید مثل سلبریتی ها روی فرش قرمز قدم گذاشته اید.

بالابردن اطلاعات 

دانش، نه تنها قدرت شماست بلکه وقتی ذهن پری داشته باشید ثروت بیشتری نیز خواهید داشت. نمی گوییم باید حتما مدرک PhD داشته باشید اما بالابردن اطلاعات و به روز بودن می تواند بسیار ارزشمند باشد. وقتی در جمعی هستید که درباره بیشتر مطالب، اطلاعات دارید و می فهمید درباره چه موضوعی صحبت می کنند، از شما شخصی ثروتمندتر نشان دهد، بدون اینکه کسی بداند در حساب بانکی شما چه مقدار پول است !

سفر رفتن 

از تعطیلات لذت ببرید. چه تعطیلات کم، چه طولانی. سفر رفتن همیشه باعث می شود شما احساس ثروت بیشتری داشته باشید. چه در یک هتل لوکس بمانید، چه در یک خانه بومی اقامت کنید. ترک کردن خانه و قدم گذاشتن به فضای جدید و تماشای زیبایی ها و تجربه هیجانات جدید از شما انسان کامل تری می سازد و باعث می شود خودتان را فردی قدرتمندتر ببینید و احساس ثروتمند بودن بکنید.

فراموش نکنید که تجربیات شما بهترین ثروتی است که می توانید انباشته کنید.

منبع: بانوی شهر

error: Content is protected !!