۲۹۸ مبتلا به کرونا در بخش های ویژه بیمارستان های فارس بستری هستند

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهرزاد لطفی ظهر سه‌شنبه در سیصد و یکمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ علوم پزشکی شیراز، با اشاره به ثبت رکورد انجام بیشترین تست تشخیص کرونا ویروس در فارس با انجام بیش از ۹۳۰۰ تست تشخیص کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، یادآور شد: آزمایشگاه‌های تشخیصی به شکل شبانه‌روزی فعال است.

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر به مراکز منتخب تشخیصی درمان سرپایی کرونا مراجعه داشته‌اند، به مردم توصیه کرد تا در صورت مشاهده علائم بیماری به پزشک خانواده یا مراکز منتخب تشخیصی درمان سرپایی کرونا مراجعه کرده تا از انتشار بیماری و به خطر افتادن سلامتی شأن جلوگیری شود.

دکتر لطفی با بیان اینکه ۲۹۸ نفر با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های فارس بستری هستند که خدمات درمانی دریافت می‌کنند، از مردم خواست تا با رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، حامی مدافعان سلامت باشند که در این ایام سخت، ایثارگرانه برای حفظ و تأمین سلامتی مردم تلاش می‌کنند.

او با اشاره به اینکه ظرفیت ۹۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های استان فارس تکمیل شده، گفت: سالن‌های ورزشی و فضاهای مختلف مناسب بیشتری برای انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ در شیراز در حال آماده سازی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مراکز و مکان‌های تزریق واکسن پس از بررسی کارشناسان دانشگاه، تجهیز و آماده خدمت رسانی می‌شود.

error: Content is protected !!