۲ نقاهتگاه بیماران کرونایی در سوادکوه برپا شد

عین الله طالبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : متاسفانه به دلیل شدت و قدرت بالای سرایت ویروس کرونای انگلیسی ، با افزایش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مواجه هستیم و وضعیت شهرستان بحرانی است.

وی با اعلام اینکه با افزایش آمار بستری شدگان احتمال تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهداء زیراب وجود دارد، گفت : به همین دلیل ۲ نقاهتگاه پیش  بینی کردیم برای بیمارانی که از بیمارستان مرخص می شوند، مورد استفاده قرار بگیرد.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه اولین نقاهتگاه در هتل دانشگاه آزاد واقع در آزادمهر با ۷۹ تخت خواب پیش بینی شده است، افزود : دومین نقاهتگاه هم رو به روی بیمارستان شهداء زیراب واقع شده است.

در موج دوم بیماری کرونا نقاهتگاه بیماران کرونایی با همکاری دانشگاه آزاد در شهرستان سوادکوه برپا شده بود که هیچ گاه مورد استفاده قرار نگرفت.

طالبی با اعلام اینکه مجوز تردد استان های هم جوار برای ورود به این شهرستان مشکل ساز شده است ، گفت : در جلسه ای که دیروز برگزار شد مصوب کرده ایم تا تنها مجوز تردد به خودروهای شهرهای پایین دست داده شود به شرطی که این خودروها هم هیچ گونه توقفی در شهرستان نداشته باشند و فقط عبور کنند.

وی با اظهار این که برگه های تردد  هیچ گونه اعتباری ندارند ، افزود : این موضوع با نیروی انتظامی شهرستان در میان گذاشته شد تا در صورت مشاهده نسبت به برگشت دادن خودروها اقدام کنند.

error: Content is protected !!