۴۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۲۱ نفر

به گزارش خبرنگار مهر، آرش نجیمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافتگان و فوت ناشی از بیماری کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۳۴۱ بیمار مشکوک به کرونا به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۱۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده‌اند که ۱۷۲ نفر از آنها در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۵۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۳۳۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به آمار مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز تصریح کرد: در این ارتباط باید توجه داشت که تعداد بیماران فوت شده مشکوک به کرونا ۲۱ نفر رسید که تاکنون تست ۱۶ نفر از آنها مثبت کرونا بوده است.

error: Content is protected !!