۴۵۳ بیمار کرونایی در گنبدکاووس بستری هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم پالیده روز یکشنبه در جلسه مشترک ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و بزرگداشت هفته دولت در فرمانداری گنبدکاووس اظهار داشت: شمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی این شهرستان طی چند روز گذشته تقریبا ثابت بوده و امیدواریم با استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط گروه‌های مختلف مردم و اصناف، شاهد کاهش هرچه بیشتر مبتلایان به این بیماری باشیم.

وی همچنین از تزریق ۷۰ هزار دُز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در گنبدکاووس خبر داد و افزود: هم اکنون افراد بالای ۴۰ سال می‌تواند با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق شهری و روستایی شهرستان، واکسن دریافت نمایند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در این جلسه با تاکید برضرورت استمرار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا تا بهبود شرایط، گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی این شهرستان جان خود را از دست دادند.

عبدالقدیر کریمی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این هفته بهترین فرصت و ظرفیت برای بیان خدمات نظام و دولت‌ها به مردم است که مدیران دستگاه‌های اجرایی با همکاری رسانه‌ها از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

وی بدون اشاره به پروژه‌های هفته دولت امسال اضافه کرد: باتوجه به شرایط قرمز کرونایی کشور و استان، هنوز دستورالعمل نحوه برگزاری مراسم‌های هفته دولت ابلاغ نشده است با این حال برنامه‌های این هفته، متناسب با شان و منزلت آن خواهد بود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

گنبدکاووس با داشتن هفت بیمارستان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی از شهرستانهای محوری شرق استان گلستان در حوزه درمان است.

error: Content is protected !!