۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال در زنجان واکسینه شدند

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر بر روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند.

وی اظهار کرد: روزانه بیش از ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود و امیدواریم طی روزهای آینده این مهم افزایش یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به خوبی جلو می‌رود، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود با توجه به رنج سنی اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند و تاکنون بیش از ۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان واکسینه شدند.

صائینی تاکید کرد: باید ۷۰ درصد از زنجانی‌ها واکسینه شوند تا بتوانیم از کرونا در امان بمانیم و شهروندان در اسرع وقت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان باید تقویت شود، ابراز داشت: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از دورهمی ها است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه ۴۳ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند، گفت: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند.

error: Content is protected !!