درمان نعوظ سست و عوارض قرص ویاگرا

درمان نعوظ سست و عوارض قرص ویاگرا

درمان نعوظ سست و عوارض قرص ویاگرا در این مقاله به دلایل عدم نعوظ در مردان و مواد غذایی مفید برای نعوظ پرداخته شده است همچنین به قرص ویاگرا که معمولا برای درمان این اختلالات مصرف می شود, اشاره شده است و عوارض قرص ویاگرا بطور کامل شرح داده شده است

سستی نعوظ


هستند مردانی که نعوظ به آن هادست میدهد ولی کامل نیست، روشن است، مردی که از نظر چنسی سالم است باید آلت مردانه اش در هنگام نعوظ، سخت و سفت و با دوام باشد تا بتواند آمیزش جنسی با همسرش را به طور رضایت بخش انجام دهد. مردی که آلتش در هنگام نعوظ، سخت، سفت و بادوام نباشد بدون شک دچار ناتوانی جنسی است و خطر نعوظ نشدن دایم او را تهدید میکند. البته کمتر مرد جوانی است که گرفتار چنین وضعی شود (حتی اگر در نوجوانی مبتلا به جلق زدن بوده باشد). این وضعی (سستی نعوظ) به مردانی دست میدهد که نزدیک به پنجاه سال (حد میان سالی) داشته باشند و آنها در نوجوانی و آغاز جوانی عادت به جلق زدن داشته اند و در نتیجه در میان سالی، پیش از پا گذاشتن به پیری، در اثر آن عادت زشت، دچار ستی نعوظ شده اند. لذا در همین جا باز هم به نوجوانان هشدار می دهم که از آلوده شدن به این عادت زشت (جلق زدن) جداً خودداری و پرهیز کنند تا در هنگام میان سالی دچار ناتوانی جنسی نشوند. زیرا مرد باید حتی تا چند سال بعد از شصت سالگی بتواند آمیزش جنسی کند و نیروی جنسی اش را حفظ کند. باری، مردان میان سالی که دچار سستی نعوظ هستند میتوانند برای درمان خود، دستورهای زیر را بکار پرند:



درمان نعوظ سست


۱ – ورزش سبک به ویژه صبحها قبل از صرف صبحانه


۲ – دوش آب سرد در تابستان و حمام با آب ولرم در زمستان ها به خصوص پس از نرمش های صبح گاهی


۳- پیاده روی آرام به مدت یک ربع، پس از هر وعده غذا به خصوص بعد از صرف شام.


۴- رفع یبوست با خوردن یک قاشق روغن زیتون در هر وعده غذا. خوردن انجیر، روزی حدود ۱۰ عدد نیز سفارش می شود. البته انجیر تازه بهتر است ولی اگر فصل آن نبود، می توان از انجیر خشک که در آب خیسانده شده باشد استفاده کرد


۵- در غذای روزانه باید حداقل روزی یکی از غذاها و میوه های زیر را بگنجانید:


آمیخته عسل و زنجبیل، پلوی زعفران دار همراه با پیازچه، کباب بره (از جنس نر) همراه با فلفل سبز تازه و پیازچه، سیرابی همراه با فلفل سبز تازه و پیازچه، شیردان گوسفند همراه با فلفل سبز تازه و پیازچه. دل، جگر و قلوه همراه با فلفل سبز تازه، موز، نوشابه کومبوچا، شیر موز، انگور، توت فرنگی، شیر نارگیل .


در ضمن باید از مواد زیر جدا خودداری شود:


شیر خشت، کافور، قهوه، کاهو، تخم کاهو، انسیون، زنیان، رازیانه، خردل، مصرف سیگار زیاد آبجو و الکل، مواد مخدر



عوارض قرص ویاگرا


با مصرف ویاگرا (سیلدنافیل)، سرگیجه، سردرد، برافروختن یا ناراحتی معده ممکن است رخ دهد. تغییرات بینایی مانند افزایش حساسیت به نور، تاری دید و یا مشکل ایجاد اختلاف رنگ آبی و سبز نیز ممکن است رخ دهد. اگر هر یک از این اثرات همچنان ادامه داشت یا بدتر شد، به سرعت به پزشک یا داروساز خود بگویید.


برای کاهش خطر سرگیجه و سبکی سر، هنگام بلند شدن از موقعیت نشسته یا دراز کشیده، به آرامی بلند شوید.


به یاد داشته باشید که پزشک شما این دارو را بدین دلیل تجویز کرده است که نفع آن را بیشتر از خطر عوارض جانبی آن در نظر گرفته است. بسیاری از افراد با مصرف این دارو عوارض جانبی جدی ندارند.


فعالیت جنسی ممکن است موجب فشار بیشتری بر قلب شما شود، به ویژه اگر مشکلات قلبی داشته باشید. اگر مشکل قلبی دارید و هر یک از این عوارض جانبی جدی را در طول رابطه جنسی تجربه کردید، فعالیت جنسی را متوقف و فورا به پزشک مراجعه کنید: سرگیجه شدید، کمردرد، درد دست و پا درد در بازوی چپ/ قفسه سینه / فک، حالت تهوع.


کاهش دید ناگهانی از جمله نابینایی دائمی، به ندرت ممکن است در یک یا هر دو چشم (NAION) رخ دهد. اگر این مشکل جدی رخ دهد، مصرف سیلدنافیل را متوقف کنید و تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرید. اگر بیماری های قلبی، دیابت، کلسترول بالا، برخی دیگر از مشکلات چشم (“crowded disk”) و فشار خون بالا داشته باشید، یا بیش از ۵۰ سال سن داشته باشید، و یا سیگار بکشید، احتمال دچار شدن به NAION اندکی بیشتر میشود.


به ندرت ممکن است کاهش یا از دست دادن ناگهانی شنوایی، گاهی اوقات همراه با صدای زنگ در گوش و سرگیجه، رخ دهد. در صورتی که این عوارض رخ دهند، مصرف سیلدنافیل را متوقف کنید و فورا به پزشک مراجعه کنید.


در موارد نادر، در صورت بروز نعوظ دردناک یا طولانی مدت که ۴ ساعت یا بیشتر طول بکشد، مصرف این دارو را متوقف کنید و فورا به پزشک مراجعه کنید، در غیر این صورت ممکن است مشکلات دائمی ایجاد شود.


واکنش آلرژیک بسیار جدی این دارو نادر است. با این حال، اگر متوجه علائم واکنش شدید آلرژیک شدید، فورا به پزشک مراجعه کنید، علائمی همچون: بثورات پوستی، خارش / تورم (به ویژه صورت / زبان / گلو)، سرگیجه شدید، مشکل تنفس.

error: Content is protected !!