برگزاری پایگاه مشاوره سلامت در متروی تهران

شرکت بهره بردای متروی تهران همزمان با روز جهانی مبارزه با دیابت و روز ملی اهدای خون پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی سلامت محور رابرگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی مترو تهران، به مناسبت روز ملی اهدای خون، گروه ره آورد معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با مشارکت و همکاری سرای محله صددستگاه پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی با عنوان “اهدای خون، اهدای زندگی، احیای بخشش” برگزار می کند.

در این برنامه فرهنگی و اجتماعی که با هدف توسعه و ارتقای بیشتر فرهنگ سلامت اجتماعی با تأکید بر افزایش سلامت جسمانی مسافران مترو برگزار می شود و کارشناسان ضمن انجام تست فشار خون نسبت به مشاوره خدمات رایگان ارایه می دهند.

برنامه روز ملی اهدای خون روز سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ از ساعت ۸ صبح در ایستگاه پیروزی برگزار می شود.

همچنین به مناسبت روز جهانی مبارزه با هپاتیت و با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز بهداشت استان البرز پویش مشاوره و اطلاع رسانی مبارزه و پیشگیری از ابتلا به بیماری هپاتیت را نیزبرگزار می کند.

کارشناسان حوزه سلامت در ایستگاه های محمدشهر، گلشهر، امام خمینی (ره)، ترمینال جنوب، صادقیه و میدان آزادی در روزهای ۶ و ۷ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۳ به ارایه خدمات رایگان می پردازد.

error: Content is protected !!