برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در اصفهان، مازندران و سردشت

به گزارش ایرنا از «ایثار»، دکتر سید حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان در شهرستان سردشت گفت: جلسات این کمیسیون‌ها در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور با حضور ۴ نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سردشت تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون‌ها ۳۱۵ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان اصفهان نیز در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور با حضور ۵ نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تشکیل شد که در پایان ۲۶۶ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در اصفهان، مازندران و سردشت

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در خصوص کمیسیون پزشکی حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان استان مازندران گفت: جلسات این کمیسیون نیز در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور با حضور ۴ نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون ۲۴۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین ویزیت و معاینه شدند.

انتصاب مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «سعید حقیقی» را به سمت مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در اصفهان، مازندران و سردشت

در حکم دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  خطاب به سعید حقیقی امده است: نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب، جنابعالی را به موجب این حکم به عنوان «مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست»  بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می نمایم.

بی تردید بن‌مایه ی دوام و ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، متبرک به خون شهدای عظیم الشان و سخا و جوانمردی جانبازان و آزادگان ایران اسلامی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران، متولی خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران می باشد. بدین منظور با توجه به گستردگی و وسعت حوزه های ماموریتی این بنیاد در ابعاد مختلف خدمات فرهنگی، درمانی، آموزشی، علمی، اقتصادی، حقوقی و بین المللی، هماهنگی لازم در راستای ارتقای عملکرد معاونت‌ها و سازمان‌های تحت امر، مورد تاکید و انتظار می باشد.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان، در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تکیه بر دانش و تجربه خویش در ارتقای سطح خدمت رسانی شایسته به جامعه معزز ایثارگری به اجرای برنامه‌ها و اهداف موردنظر در چارچوب قوانین و مقررات موفق و موید باشید.

 رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «شریفیان» را تسلیت گفت

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت «حاج عباسعلی شریفیان خوزانی» پدر شهیدان معظم «رسول، مجید و حبیب اله شریفیان» از استان اصفهان را تسلیت گفت.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر شریفیان آورده است:پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در اصفهان، مازندران و سردشت

 مرحوم «حاج عباسعلی شریفیان خوزانی» پدر شهیدان معظم «رسول، مجید و حبیب اله شریفیان» از استان اصفهان، پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

 به یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش پدران ارجمند آنان در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است و از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

«حاج عباس‌علی شریفیان»، پدر شهیدان گرانقدر «حبیب‌اله، رسول و مجید شریفیان» در سن ۹۴ سالگی آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر مطهر این پدر ایثارگر از مصلی خمینی‌شهر به سمت قطعه والدین گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد(ع) برگزار و به خاک سپرده شد.

شهید حبیب‌اله شریفیان متولد سال ۱۳۳۷ بود که سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح‌المبین از ناحیه پا دچار جراحت شد و سرانجام این جانباز گرانقدر ۷۰ درصد سال ۱۳۸۹ به شهادت رسید.
شهید رسول شریفیان متولد سال ۱۳۴۳ بود  که سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسید.
شهید مجید شریفیان متولد سال ۱۳۴۵ بود که  سال ۱۳۶۵  در منطقه عملیاتی کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

error: Content is protected !!