۱۴۰۵-۰۴-۰۴

۱ thought on “دکتر بهناز اسماعیل شیرازی

  1. سلام خانم دکتر بسیار پزشک خوبی هستند و تشخصیهاشون بسیار خوبه من از بابت تمام زحماتی که برام کشیدن سپاسگذارم با تجویزهای ایشون بعد از ۵ سال بالاخره توانستم باردار بشم.

Comments are closed.