آب و برق پارک ها و جاده های سلامت خراسان جنوبی قطع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهادی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی راهکارهای اعمال محدودیت های کرونایی در سطح شهرهای استان اظهارداشت: مصوبات ستاد کرونا باید در اولویت بخشنامه ها و مصوبات دستگاه ها برای اجرا قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه دستورالعمل های ابلاغی به دستگاه ها بر مبنای سیاست های کلان ستاد ملی کرونا است، تصریح کرد: در استان شاهد سیر صعودی شیوع کرونا هستیم و برای کنترل این وضعیت باید همه دست به دست هم دهیم تا چرخه بیماری قطع شود.

 وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی درست و صحیح، مهمترین وظیفه در حوزه اجرایی است، عنوان کرد: طی روزهای اخیر شاهد ازدحام جمعیت در پارک ها و جاده های سلامت بعد از افطار هستیم که باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حضور مردم در این فضاها کاهش یابد.

 وی با بیان اینکه شهرداری ها مکلف به اعلام هشدار به مردم در این فضاها هستند، گفت: بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر به ویژه در پارک ها و جاده های سلامت نصب شود.

 وی ادامه داد: لازم است برای کنترل شرایط موجود و کم شدن آمار جمعیتی حاضر در این فضاها،  نسبت به کاهش سطح خدمات و قطع آب و برق پارک ها و جاده های سلامت از سوی شهرداری ها اقدام شود.

وی با اذعان به اینکه مردم باید بدانند در این فضاها هیچ خدماتی ارائه نمی شود، گفت: از حضور دست فروشان در حاشیه پارک ها و جاده های سلامت نیز باید جلوگیری شود تا باعث توقف و حضور مردم در این مجموعه ها نشود.

وی ادامه داد:  نصب بنر و کنترل شرایط در بوستان های روستاهای با جمعیت بالا نیز به عهده دهیاران است.

فرهادی به دستورالعمل دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی  نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، مدیران دستگاه ها مکلف به رعایت این موضوع هستند.

error: Content is protected !!