آغاز ثبت‌ نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا در شاهرود و میامی

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه آغاز ثبت نام واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا در شاهرود و میامی آغاز شده است، تاکید کرد: اگر تأخیری در روند واکسیناسیون صورت می‌گیرد به دلیل عدم اختصاص دوز ها از تهران به استان‌ها است وگرنه آمادگی کامل برای تزریق تمام دوزهای تحویلی به مردم وجود دارد.

وی با بیان اینکه با اتمام واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال که به خوبی در شاهرود و میامی انجام شد ثبت نام واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال همزمان با سراسر کشور و بالتبع در شاهرود و میامی نیز آغاز شده است، تاکید کرد: تمامی افراد بالای ۶۵ سال با مراجعه به سامانه سلامت salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با ثبت نام در این سامانه زمان و مکان مراجعه و دریافت واکسن از طریق پیامک به شماره تماس اعلام شده ارسال خواهد شد، تاکید داشت: مردم برای جلوگیری از ازدحام در مراکز واکسیناسیون اصلاً تجمع نداشته و فقط منتظر دریافت پیامک باشند تا پس از آن «برای دریافت دوز واکسن اقدام کنند.

چمن با اشاره به اینکه قرمز شدن شهرها و استان‌های همجوار با شاهرود و میامی، بیم گسترش دوباره ویروس کرونا را می‌دهد، ابراز کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مسائل مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی الزامی است.

error: Content is protected !!