آمار جان باختگان کرونا در هرمزگان از یک هزار و ۲۰۰ نفر گذشت

دکتر فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: فوت شدگان شبانه روز گذشته یک خانم و شش آقا در رده سنی ۴۱ تا ۸۹ سال از شهرستان های بندرعباس، رودان و میناب بودند.

وی با اشاره به خطر جدی شیوع ویروس جهش یافته کرونای آفریقایی و هندی در هرمزگان افزود: تاکنون حدود ۵۰ مورد از این نوع ویروس در برخی از مناطق شرقی و غربی استان مشاهده شده و دو نفر نیز بر اثر ابتلا به آن فوت شدند و امروز نگرانی های بسیاری نسبت به گسترش بیشتر این ویروس در دیگر مناطق هرمزگان وجود دارد .

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین آمار بستری شدگان کرونا در استان را ۴۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این شمار ۱۱۳ نفر در شبانه روز گذشته بستری شدند.

نوروزیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی و با درخواست از مردم نسبت به حساسیت و اهتمام ویژه در این خصوص ، ابراز داشت: خطر ابتلا به کرونا بسیار جدی است و ما هنوز هنوز به نقطه اوج این موج شیوع کرونا نرسیده ایم و یک روند رو به افزایش با شیب ملایم در استان در حال وقوع است که در صورت بی توجهی مردم این شیب ابتلا بسیار شدیدتر خواهد شد و باید منتظر یک بحران بود.

error: Content is protected !!